Корекційно-відновлювальна робота
Методична робота
Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.
Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.
Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.
Психологічна служба
Допоможемо Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.
Фізична реабілітація
У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім, витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.
Логопедична служба
У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.
Музичні керівники
Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.
Медична служба
Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.
Вживання граматичних категорій роду іменників у дітей з порушеннями мовлення
Тут ми вам розповімо про особливості вживання роду іменників у дітей із порушеннями мови та запропонуємо цікаві та легкі вправи, які допоможуть в розвитку та становленні правильної вимови. Підготувала вчитель-логопед: Оксана Царук
Нейроігри у роботі з дошкільниками
Головне завдання дошкільної освіти — виховати особистість, у якої сформовано дитячий світогляд, упевненість у собі, почуття власної гідності, емоційну сприйнятливість та вольові риси характеру. Останнім часом у закладах дошкільної освіти спостерігається збільшення кількості дітей з різними порушеннями в розвитку, труднощами в навчанні та в адаптації, із затримкою мовленнєвого розвитку та загальним недорозвиненням мовлення. Для подолання […]
Моя самостійна дитина
Дитина четвертого року життя вже усвідомлює себе як особистість, впізнає себе у дзеркалі та на фотографіях, свідомо вживає займенник “я”, наприклад “я не хочу” та “я не буду”, та вперше прагне сепаруватися від дорослого, продемонструвати свою самостійність. Саме тому цей вік є найбільш сприятливим для формування навичок самообслуговування малюка. Але постійний контроль з боку дорослого […]
Вікові кризи дітей та їх прояви
Психологи виділяють 4 основні кризові періоди у дітей дошкільного віку: – криза (0-2 місяців); – криза 1 року; – криза 3 років (проявляється в 2, 5-3, 5 року); – криза 7 років; Криза новонародженості. Після пологів малюк фізично відокремлюється від мами. Йому дуже важливо адаптуватися до того світу, в який він потрапив. Якщо дитина отримує […]