Група соціально-педагогічного патронату

Palm art — «Малювання долонею»

Для тих, хто не вміє малювати, але дуже хоче здивувати близьких своїм «арт-шедевром», вихователь групи соціально-педагогічного патронату ЗДО «Центр Пагінець» Конончук Ю.В. пропонує випробувати спосіб малювання долонями. Здається, результат говорить сам за себе. Спробуйте — і у вас все вийде! Удачі!

Підбірка ігор на розвиток дрібної моторики

Прості, цікаві ідеї для ігор, матеріали для яких знайдуться в кожному домі, пропонує вихователь групи СПП Конончук Ю. В. Фантазуйте, вигадуйте власні варіанти та грайтеся із задоволенням!

Підвищення пізнавальної активності дітей з сенсорними порушеннями через основні органи чуття

Ми звикли сприймати навколишній світ так, як нам зручніше: форму та колір — через зір 👀, властивості предметів — через 👋👅👂👃. А як вам таке поєднання: колір- на дотик, величину- на смак, форму- на запах, кількість-на слух. Неможливо? Експеремент педагога групи соціально-педагогічного патронату Конончук Юлії В’ячеславівни та вихованця Саші довів, що все можливо, головне розвиватися і працювати.

Ознаки сенсорного перевантаження у дітей

Як вчасно виявити у дитини сенсорне перевантаження? Як правильно реагувати? Що варто робити, а що може навпаки погіршити стан? Ці питання турбують педагогів та батьків, що виховують дитину з порушеннями сенсорної інтеграції.

Особливості сенсорного сприйняття у дітей з гіпо- та гіперчутливістю сенсорної системи

У дітей із сенсорними порушеннями дуже часто зустрічається підвищена або знижена чутливість сенсорної системи: гіпер/гіпо чутливість. Залежно від її типу, корекційно-відновлювальна робота буде мати свої особливості. Тому важливо це вчасно помітити і враховувати.

Сторінки1 2