Корекційно-відновлювальна робота

Методична робота

Методична робота

Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.

Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.

Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.

Психологічна служба

Психологічна служба

Допоможемо  Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо  Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.

Фізична реабілітація

Фізична реабілітація

У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім,  витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.

Логопедична служба

Логопедична служба

У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей  раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання  у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.

Музичні керівники

Музичні керівники

Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.

Медична служба

Медична служба

Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.

IV рівень – “Жабка-страус”.

Виконуємо вправу за вербальним сигналом: на “жабка”-присідаємо, голівка дивиться вгору, на “страус”-випрямляємо ніжки і опускаємо голівку. Вправа досить динимічна, тому кількість повторів на початку – мінімальна, а збільшуючи їх- слідкуємо за станом дитини (щоб уникнути запаморочення).

IV рівень – “Лікоть-коліно”.

Ми перейшли з вами на кінезіологічні вправи на загальну моторику. Ця вправа усім добре відома з дитинства. Вона розвиває координацію та міжпівкульну взаємодію. Перехресний рух ноги та руки виконуємо одночасно, можна за сигналом. Слідкуємо, щоб інша рука залишалася відведеною в бік, спинка була рівною, а дитина не виконувала жодних супутніх рухів (махів голови чи руки).

IV рівень – “Перехресна ходьба”.

Намагаємося іти, не торкаючись орієнтиру (скакалки, шнурівки, стрічки). При потребі, страхуємо дитину, особливо у зворотньому напрямку.

ІV рівень – “Кольорові стаканчики”.

Завдання полягає у вмінні дитини збагнути принцип дії та слідувати певному алгоритму, в даному випадку ми не орієнтуємося на колір, а рухаємося, перестрибуючи через три стаканчики в певному напрямку. Починати вправу можна у простішому варіанті, рухаючись від середини до краю або навпаки.

ІІІ рівень – ходьба “Крабик”.

Інший варіант ходьми, але умови ті самі: ніжку ставимо щільно біля ніжки, а руки на поясі або розведені в боки. Зверніть увагу, що рухаючись вправо, ліва ніжка буде завжди попереду і навпаки.

Сторінки1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 1985