Корекційно-відновлювальна робота

Методична робота

Методична робота

Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.

Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.

Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.

Психологічна служба

Психологічна служба

Допоможемо  Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо  Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.

Фізична реабілітація

Фізична реабілітація

У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім,  витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.

Логопедична служба

Логопедична служба

У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей  раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання  у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.

Музичні керівники

Музичні керівники

Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.

Медична служба

Медична служба

Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.

ІІ рівень – “Кулачки-картинки”.

На перший погляд-дуже проста вправа. Однак, не все так просто.

ІІ рівень – “Веселі звірята”.

Цікава вправа, яка вимагає від дитини концентрації зорової та слухової уваги, пам’яті, навички швидкого переключення з одного руху на інший.

ІІ рівень – “Малювання по колу”.

Дана вправа вимагає більшої концентрації уваги та скоординованості рухів правої та лівої руки. Виконуємо спочатку у повільному темпі слідкуючи за тим, щоб пальчики рухалися в одному напрямку чітко по контуру.

ІІ рівень – “Передай м’яч”.

Зверніть увагу на вербальну інструкцію “разом”. Вона допомагає дитині дотримуватися певного ритму, а одночасність виконання розвиває міжпівкульну взаємодію.

ІІ рівень – “Пальчики гуляють по доріжці”.

Навідміну від “парканчика” на І рівні, у даній вправі рухи виконуються поперемінно у різних напрямках. Потрібно, також, слідкувати, де пальчики зупинилися і звідкіля почнуть рухатися далі.

Сторінки114 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38101