логопедична служба
Вплив сім’ї на розвиток мовлення дитини
Існує неправильна думка про те, що звуковимовна сторона мовлення дитини розвивається самостійно, без спеціального впливу і допомоги дорослих, ніби дитина сама поступово оволодіває правильною вимовою. Насправді, невтручання в процес формування дитячого мовлення майже завжди тягне за собою відставання в розвитку. Матеріал для батьків підготувала вчитель-логопед Севастьянова О.М.
Навчалочка
Збірник містить комплекси вправ артикуляційної, пальчикової, дихальної гімнастик, пластичні етюди та фізкультхвилинки, дидактичні вправи для формування граматичної, лексичної, фонетико-фонематичної сторін мовлення та зв’язного мовлення (схеми для складання розповідей, перекази за малюнковим планом, розповіді за серією сюжетних малюнків та за картиною).
Рекомендовано вчителям-логопедам, дефектологам, вихователям логопедичних груп, батькам.
Комунікативно-мовленнєва компетентність
Одним з основних напрямків логопедичної роботи є формування комунікативної компетентності дітей з особливими потребами. Своїм досвідом ділиться вчитель-логопед Севастьянова О.М.
Презентація логопедичної служби
Мета і завдання логопедичної служби Центру, робота з батьками та педагогами
Обстеження дітей з моторною алалією
Відео заняття. Логопедичне обстеження дітей з моторною алалією. Проводить вчитель-логопед Губеня І.В.