логопедична служба
Ігри на розуміння понять «великий», «маленький»
Мета: 1. Вчити розрізняти предмети за величиною, формувати поняття «великий», «маленький».
2. Розуміти дериваційне значення слова на позначення зменшувально-пестливих форм (де стіл, де столик?).
Ігри на утворення однорідних предметних груп.
Ігри «Мамині помічники», «Зваримо компот», «Пограємо разом», «Розкидайко» та ін.
Методики вивчення вірша на пам’ять
Щоб малюк легко і добре запам’ятовував риму, потрібно обов’язково знайомити його з «мелодією» віршів і почати варто, як можна раніше.
«Слухняний язичок»
Мета артикуляційної гімнастики – розвиток рухливості органів мовленнєвого апарату, відпрацювання правильних, повноцінних рухів артикуляційних органів, необхідних для правильної вимови звуків.
Колір, форма, величина
Важливим показником розвитку та необхідним фундаментом подальшого успішного навчання дитини є її знання та уявлення про предмети і явища оточуючого світу. Якщо дорослі мало розмовляють з дошкільником на «дитячі теми», не пропонують йому завдань для розвитку мислення та мовлення, його пізнавальні процеси (сприйняття, увага, пам’ять) формуються із затримкою, що неодмінно викличе труднощі під час навчання у школі.