логопедична служба
Артикуляційні вправи
Дуже часто діти дошкільного віку відчувають труднощі в оволодінні рідною мовою, хоча в цілому їх психічний розвиток йде нормально. Як правило, таким дітям потрібні спеціальні заняття по звуковимові. Чому ж важливо вчасно навчити дитину правильно вимовляти всі звуки рідної мови?
Вчимо дитину орієнтуватися в просторі
Просторові уявлення відіграють значну роль у взаємодії людини з навколишнім середовищем і служать необхідною умовою орієнтування в ньому. Якщо дитина не опанує вмінням аналізувати взаємне розташування предметів в просторі, то їй буде складно запам’ятати правильне написання літер, орієнтуватися на аркуші паперу.
Вправи на розвиток дрібної моторики
Розвиток рук знаходиться в тісному зв’язку з розвитком мовлення та мислення дитини.
Рівень розвитку дрібної моторики та координації рухів рук – один з показників інтелектуального розвитку і, відповідно, готовності до шкільного навчання.
Як правило, дитина, яка має високий рівень розвитку дрібної моторики, вміє логічно мислити, у неї достатньо добре розвинута увага, пам’ять, зв’язне мовлення.
Напрямки корекційної роботи при дизартрії
Психічний та мовленнєвий розвиток дітей з дизартрією має свою особливість. Корекційна робота включає етапи роботи:
– розвиток загальної, дрібної й артикуляційної моторики;
– формування мовленнєвого дихання й голосоутворення;
– формування артикуляційних укладів, постановка звуків та їх автоматизація;
– розвиток фонетичних процесів та сприймання усного мовлення;
– розвиток лексико-граматичної компетенції;
– формування мовленнєвої комунікації.
“Як організувати логопедичні заняття вдома”
Буклет для батьків про особливості організації логопедичних занять в домашніх умовах. Для закріплення результатів корекційно-відновлювальної роботи діти потребують щоденних домашніх занять.Основною проблемою для батьків є небажання дитини займатися вдома і в цьому вам допоможуть поради вчителя-логопеда.