логопедична служба
Вправи на розвиток дрібної моторики
Розвиток рук знаходиться в тісному зв’язку з розвитком мовлення та мислення дитини.
Рівень розвитку дрібної моторики та координації рухів рук – один з показників інтелектуального розвитку і, відповідно, готовності до шкільного навчання.
Як правило, дитина, яка має високий рівень розвитку дрібної моторики, вміє логічно мислити, у неї достатньо добре розвинута увага, пам’ять, зв’язне мовлення.
Напрямки корекційної роботи при дизартрії
Психічний та мовленнєвий розвиток дітей з дизартрією має свою особливість. Корекційна робота включає етапи роботи:
– розвиток загальної, дрібної й артикуляційної моторики;
– формування мовленнєвого дихання й голосоутворення;
– формування артикуляційних укладів, постановка звуків та їх автоматизація;
– розвиток фонетичних процесів та сприймання усного мовлення;
– розвиток лексико-граматичної компетенції;
– формування мовленнєвої комунікації.
“Як організувати логопедичні заняття вдома”
Буклет для батьків про особливості організації логопедичних занять в домашніх умовах. Для закріплення результатів корекційно-відновлювальної роботи діти потребують щоденних домашніх занять.Основною проблемою для батьків є небажання дитини займатися вдома і в цьому вам допоможуть поради вчителя-логопеда.
Фрагмент бінарного заняття
Заняття проводить вчитель-реабілітолог Ковальчук Т.Л. та вчитель-логопед Пилипей І.А.
Самомасаж та пальчикова гімнастика
Рухи руки завжди були тісно пов’язані з мовленням і сприяли його розвитку. Прості рухи рук допомагають прибрати напругу не лише із самих рук, але й з губ, знімають розумову втому. Вони здатні поліпшити вимову багатьох звуків, а значить – розвивати мовлення дитини.