логопедична служба
«Слухняний язичок»
Мета артикуляційної гімнастики – розвиток рухливості органів мовленнєвого апарату, відпрацювання правильних, повноцінних рухів артикуляційних органів, необхідних для правильної вимови звуків.
Колір, форма, величина
Важливим показником розвитку та необхідним фундаментом подальшого успішного навчання дитини є її знання та уявлення про предмети і явища оточуючого світу. Якщо дорослі мало розмовляють з дошкільником на «дитячі теми», не пропонують йому завдань для розвитку мислення та мовлення, його пізнавальні процеси (сприйняття, увага, пам’ять) формуються із затримкою, що неодмінно викличе труднощі під час навчання у школі.
Дитина щойно починає вчити букви. Це нелегке завдання. Звичайно, спочатку вона може плутати їх, особливо під час спроби написати літери. Адже букви такі подібні!
Логопедичне заняття
Використання схеми у логопедичній роботі (схеми речень, описові схеми). Складання речень з прийменником -в-, -у-. Підбір ознак предметів. Розвиток комунікативних навичок (діалогічне мовлення). Заняття підготувала вчитель-логопед Пилипей І.А.
Для чого потрібна артикуляційна гімнастика?
Відомо, що письмо формується на основі усного мовлення, тому недоліки усного мовлення можуть призвести до поганої успішності у школі.