Корекційно-відновлювальна робота
Методична робота

Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.
Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.
Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.
Психологічна служба

Допоможемо Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.
Фізична реабілітація

У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім, витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.
Логопедична служба

У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.
Музичні керівники

Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.
Медична служба

Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.
А тепер, поєднаємо усі вивчені вправи воєдино!
А тепер, поєднаємо усі вивчені вправи воєдино!
IV рівень – “Ангел” .
Виявляється, малювати “ангелів” на снігу, це не лише весело, а й корисно. Головне, робити це правильно: рухи повинні бути скоординовані в одному напрямку, а руки і ноги повинні рухатися виключно по горизонтальній площині, а не у повітрі.
IV рівень – “Ластівка”.
Особливість вправи полягає не лише у розвитку кінезіологічних здібностей, а й вимагає від дитини координації та рівноваги. Акцентуємо увагу не на швидкості, а на якості виконання. Для ускладнення можна задіювати двоскладові слова (ла-ма, ва-та, ла-па).
IV рівень – “Жабка-страус”.
Виконуємо вправу за вербальним сигналом: на “жабка”-присідаємо, голівка дивиться вгору, на “страус”-випрямляємо ніжки і опускаємо голівку. Вправа досить динимічна, тому кількість повторів на початку – мінімальна, а збільшуючи їх- слідкуємо за станом дитини (щоб уникнути запаморочення).
IV рівень – “Лікоть-коліно”.
Ми перейшли з вами на кінезіологічні вправи на загальну моторику. Ця вправа усім добре відома з дитинства. Вона розвиває координацію та міжпівкульну взаємодію. Перехресний рух ноги та руки виконуємо одночасно, можна за сигналом. Слідкуємо, щоб інша рука залишалася відведеною в бік, спинка була рівною, а дитина не виконувала жодних супутніх рухів (махів голови чи руки).