Корекційно-відновлювальна робота
Методична робота
Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.
Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.
Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.
Психологічна служба
Допоможемо Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.
Фізична реабілітація
У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім, витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.
Логопедична служба
У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.
Музичні керівники
Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.
Медична служба
Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.
«Сенсорна алалія, напрямки корекційної роботи»
Сенсорна алалія належить до складних порушень мовленнєвого розвитку. Характеризується недорозвиненням імпресивного мовлення, що виражається у невмінні розрізняти та розпізнавати фонеми, що в свою чергу призводить до того, що дитина чує мовлення, але не розуміє почуте, тобто дитина може повторювати слова, звуки не осмислено, не розуміючи їх значення. В результаті порушується вміння складати речення, відповідати на […]
Психологічна готовність до школи
Психологічна готовність до школи (синонім : шкільна зрілість) – це необхідний та достатній рівень психічного розвитку дитини для початку освоєння шкільної навчальної програми в умовах навчання у групі однолітків. Соціально-психологічна готовність. Наявність мотивації до навчання. Як дитина уявляє собі навчання, розуміє зміни, які її очікують та проявляє інтерес до здобуття знань. Іншими словами, їй цікаво […]
МАГІЧНІ СЛОВА У СПІЛКУВАННІ З ДИТИНОЮ
– Покажіть дитині, що вірите в неї:«Я тобі довіряю».«Я в тебе вірю».«Я поважаю твоє рішення».«Це непросто, але ти зможеш».«Ти робиш правильно».«Ти все правильно розумієш».«Як тобі це вдалося?»«Навчи мене. Як це в тебе виходить?».«Ти робиш це краще, ніж я».«У тебе виходить це краще, ніж у мене». – Зверніть увагу на зусилля і старання дитини:«Я бачу, ти […]