логопедична служба
Профілактика дисграфії і дислексії
Причиною уповільненого опанування читання і письма, численних стійких дисграфічних та дислексичних помилок нерідко виступає недостатня психологічна готовність дітей до шкільного навчання. Диференційоване навчання дітей «групи ризику» на заняттях різного типу передбачає індивідуалізацію у відборі навчального матеріалу, змісту, прийомів роботи, форм та засобів навчання.
Мовленнєві порушення легше попередити, аніж подолати
Шановні батьки, від вас залежить майбутнє ваших дітей. Ви маєте набратися терпіння, зацікавити дитину і, таким чином, включити її у цілеспрямовану роботу. Сподіваємося, що заняття із запропонованим матеріалом принесуть вам і вашій дитині цікаві та корисні моменти спілкування.
Рекомендації батькам та спеціалістам по проведенню індивідуальних занять з дітьми з сенсорними порушеннями
Корекційна робота з дітьми з порушеннями у розвитку ставить перед спеціалістами нові питання та необхідність сформулювати основні висновки, стосовно побудови корекційної роботи при важких формах аутизму.
Ігри для розвитку фонематичного слуху у дітей
Відсутність повноцінного фонематичного сприймання затримує формування звуковимови дітей, не дає змоги повною мірою засвоїти словниковий запас та граматичну будову мови, що гальмує розвиток зв’язного мовлення взагалі. Теоретичний матеріал та ігри підготувала вчитель-логопед Севастьянова О.М.
Вплив сім’ї на розвиток мовлення дитини
Існує неправильна думка про те, що звуковимовна сторона мовлення дитини розвивається самостійно, без спеціального впливу і допомоги дорослих, ніби дитина сама поступово оволодіває правильною вимовою. Насправді, невтручання в процес формування дитячого мовлення майже завжди тягне за собою відставання в розвитку. Матеріал для батьків підготувала вчитель-логопед Севастьянова О.М.