логопедична служба

Пам’ятка для батьків “Дитина заричала,зашипіла, засвистіла…”

Матеріал для батьків підготувала вчитель-логопед Губеня І.В. Виконуючі дані вправи та завдання батьки не тільки виправляють неправильну звуковимову, але й розвивають уяву, мислення, пам’ять, увагу своїх дітей!

Розумова відсталість. Причини виникнення

Розумова відсталість визначається, як стан, що виникає внаслідок органічного дифузного ураження головного мозку, на відміну від затримки психічного розвитку, яка пов’язана з мінімальною мозковою дисфункцією. Те, що обидва ці стани пов’язані з порушенням мозку, веде до певної схожості в їхньому прояві. Різниця ж у формі ураження центральної нервової системи визначає відмінність між розумовою відсталістю і затримкою психічного розвитку.

Артикуляційні вправи

Дуже часто діти дошкільного віку відчувають труднощі в оволодінні рідною мовою, хоча в цілому їх психічний розвиток йде нормально. Як правило, таким дітям потрібні спеціальні заняття по звуковимові. Чому ж важливо вчасно навчити дитину правильно вимовляти всі звуки рідної мови?

Вчимо дитину орієнтуватися в просторі

Просторові уявлення відіграють значну роль у взаємодії людини з навколишнім середовищем і служать необхідною умовою орієнтування в ньому. Якщо дитина не опанує вмінням аналізувати взаємне розташування предметів в просторі, то їй буде складно запам’ятати правильне написання літер, орієнтуватися на аркуші паперу.

Вправи на розвиток дрібної моторики

Розвиток рук знаходиться в тісному зв’язку з розвитком мовлення та мислення дитини.
Рівень розвитку дрібної моторики та координації рухів рук – один з показників інтелектуального розвитку і, відповідно, готовності до шкільного навчання.
Як правило, дитина, яка має високий рівень розвитку дрібної моторики, вміє логічно мислити, у неї достатньо добре розвинута увага, пам’ять, зв’язне мовлення.

Сторінки117 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32