Корекційно-відновлювальна робота

Методична робота

Методична робота

Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.

Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.

Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.

Психологічна служба

Психологічна служба

Допоможемо  Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо  Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.

Фізична реабілітація

Фізична реабілітація

У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім,  витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.

Логопедична служба

Логопедична служба

У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей  раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання  у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.

Музичні керівники

Музичні керівники

Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.

Медична служба

Медична служба

Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.

Артикуляційні вправи

Дуже часто діти дошкільного віку відчувають труднощі в оволодінні рідною мовою, хоча в цілому їх психічний розвиток йде нормально. Як правило, таким дітям потрібні спеціальні заняття по звуковимові. Чому ж важливо вчасно навчити дитину правильно вимовляти всі звуки рідної мови?

Вчимо дитину орієнтуватися в просторі

Просторові уявлення відіграють значну роль у взаємодії людини з навколишнім середовищем і служать необхідною умовою орієнтування в ньому. Якщо дитина не опанує вмінням аналізувати взаємне розташування предметів в просторі, то їй буде складно запам’ятати правильне написання літер, орієнтуватися на аркуші паперу.

Методика навчання повзання, лазіння дітей дошкільного віку.

20.12.2013р. Відбулося практичне заняття для вихователів всіх адаптаційних груп на тему: «Методика навчання повзання, лазіння дітей дошкільного віку».
До основних рухів належать ходьба, біг, вправи у рівновазі, стрибки, лазіння, метання. Основні рухи сприятливо впливають на здоров’я та фізичний розвиток дитини. Вони зміцнюють опорно-рухову, серцево-судинну, дихальну, центральну нервову системи; допомагають розвитку фізичних якостей (спритності, витривалості, сили, швидкості, гнучкості), орієнтуванню у просторі, окоміру, координації рухів та ін.

День здоров’я «В гостях у індіанців».

27.11.2013р. провели День здоров’я «В гостях у індіанців».Мета: удосконалювати у дітей навички основних рухів: повзання, метання. Розвивати спритність, силу, окомір, влучність, координацію рухів, спостережливість. Формувати вміння: діяти злагоджено, підтримувати однолітків під час виконання завдань. Спонукати дітей імітувати рухи, звуки індіанців. Створювати психологічно-позитивний настрій у малюків. Виховувати товариськість, взаємодопомогу у дітей.

11.11. 2013р. відбулося засідання ММО вчителів-реабілітологів

План ММО вчителів-реабіліотологів
1. Сколіоз. Класифікація сколіозу.
2. Діагностика сколіозу.
3. Ускладнення при сколіозі. Профілактика сколіозу.

Сторінки179 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104