методична робота

Нормативно-правова база

Панорама методичних заходів

Правова сторінка

Співпраця з батьками

Школа педагогічної майстерності

Діти з гіперактивністю та дефіцитом уваги

Гіперактивна дитина потребує спеціального виховання. Що раніше його почати, то ефективнішими будуть сподівання на усунення цієї поведінкової риси.Основні показники гіперактивності

Діти з порушенням опорно-рухового апарату

Серед порушень опорно-рухового апарату виділяють захворювання нервової системи: ДЦП, поліомієліт. Вроджені патології опорно-рухового апарату: вроджений вивих стегна, кривошия, клишоногість, аномалії розвитку хребта, недорозвиток і дефекти кінцівок. Набуті захворювання та ураження опорно-рухового апарату: травматичні ушкодження спинного мозку і кінцівок, поліартрит, системні захворювання скелету.

Діти з затримкою психічного розвитку.

Залежно від факторів виділяють різні форми затримки: конституціонального та соматогенного походження, психогенного походження, церебрально – органічного походження

Діти з мовленнєвими порушеннями

Діти з мовленнєвими порушеннями мають функціональні або органічні відхилення у стані центральної нервової системи. Допомога таким дітям має бути комплексною і здійснюватися групою спеціалістів: невропатологом, логопедом, психологом, педагогом.

Типи порушення психофізичного розвитку дітей

Навчання та виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку здійснюються з урахуванням особливостей їхнього розвитку, використанням специфічних заходів та організаційних форм навчальної роботи, залежно від характеру розладу.

Сторінки110 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22