методична робота
Нормативно-правова база
Панорама методичних заходів
Правова сторінка
Співпраця з батьками
Школа педагогічної майстерності
Діти з гіперактивністю та дефіцитом уваги
Гіперактивна дитина потребує спеціального виховання. Що раніше його почати, то ефективнішими будуть сподівання на усунення цієї поведінкової риси.Основні показники гіперактивності
Діти з порушенням опорно-рухового апарату
Серед порушень опорно-рухового апарату виділяють захворювання нервової системи: ДЦП, поліомієліт. Вроджені патології опорно-рухового апарату: вроджений вивих стегна, кривошия, клишоногість, аномалії розвитку хребта, недорозвиток і дефекти кінцівок. Набуті захворювання та ураження опорно-рухового апарату: травматичні ушкодження спинного мозку і кінцівок, поліартрит, системні захворювання скелету.
Діти з затримкою психічного розвитку.
Залежно від факторів виділяють різні форми затримки: конституціонального та соматогенного походження, психогенного походження, церебрально – органічного походження
Діти з мовленнєвими порушеннями
Діти з мовленнєвими порушеннями мають функціональні або органічні відхилення у стані центральної нервової системи. Допомога таким дітям має бути комплексною і здійснюватися групою спеціалістів: невропатологом, логопедом, психологом, педагогом.
Типи порушення психофізичного розвитку дітей
Навчання та виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку здійснюються з урахуванням особливостей їхнього розвитку, використанням специфічних заходів та організаційних форм навчальної роботи, залежно від характеру розладу.