методична робота

Нормативно-правова база

Панорама методичних заходів

Правова сторінка

Співпраця з батьками

Школа педагогічної майстерності

Використання ІКТ у навчально – виховному та корекційно – відновлювальному процесі

Сучасний період розвитку суспільства характеризується сильним впливом на нього інформаційно – комунікаційних технологій (ІКТ), які проникають в усі сфери людської діяльності, забезпечують поширення інформаційних потоків у суспільстві і утворюють глобальний інформаційний простір. Невід’ємною і важливою частиною цих процесів є комп’ютеризація освіти. Зараз в Україні йде становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Цей […]

Кілька коротких правил для батьків

Показуйте  дитині , що її люблять такою, якою вона є , а не за якісь досягнення. Не можна ніколи (навіть у пориві гніву )говорити дитині ,що вона гірша за інших. Треба чесно й терпляче відповідати на будь-які  її запитання . Намагайтесь щодня знаходити час ,щоб побути наодинці зі своєю дитиною. Учіть дитину вільно спілкуватися не […]

Пам’ятка для батьків

Діти в суспільстві найбільш вразливі. Діти, права яких порушуються часто стають соціально і психологічно дезадаптованими.  Ніколи не займайтесь „виховною роботою” у поганому настрої. Чітко визначте, що ви хочете від дитини ( і поясніть це їй), а також дізнайтесь, що вона думає з цього приводу. Надайте дитині самостійність, не контролюйте кожен її крок. Не підказуйте готового рішення, […]

Декілька порад батькам із формування у дітей адекватної самооцінки

Не оберігайте дитину від повсякденних справ,не прагніть вирішувати за неї всі проблеми, але і не перевантажуйте її тим, що їй непосильно. Нехай дитина виконує доступні їй завдання і одержує задоволення від зробленого. Не перехвалюйте дитини, але ї не забувайте заохочувати її, коли вона цього заслуговує. Заохочуйте  в дитині ініціативу. Нехай вона буде лідером усіх починань, […]

Рекомендації батькам по корекції тривожності у дітей

У роботі з дітьми з тривожністю необхідно: •    Постійно  підбадьорювати, заохочувати  демонструвати впевненість у їхньому успіху, у їхніх можливостях; •    Виховувати правильне ставлення до результатів своєї діяльності, уміння правильно  оцінити їх, опосередковано ставитися до власних успіхів, невдач, не боятися помилок, використовувати їх для розвитку діяльності; •    Формувати правильне ставлення до результатів діяльності інших дітей; •    […]

Сторінки17 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22