методична робота

Нормативно-правова база

Панорама методичних заходів

Правова сторінка

Співпраця з батьками

Школа педагогічної майстерності

Робота з дітьми з раннім дитячим аутизмом (неконтактні діти)

Перший етап: «Встановлення емоційного контакту, подолання негативізму у спілкуванні з дорослими, нейтралізація страхів».
Другий етап: «Подолання труднощів цілеспрямованої діяльності дитини».

Гіпоактивні діти

Поради педагогу Основні ознаки гіпоактивної дитини: Труднощі у співпраці з дорослими. Боязкість. Надмірна обережність у діях. Невпевненість. Під впливом позитивної стимуляції, похвали поступове пожвавлення і поліпшення результатів виконання завдань. Небагатослівність. Кілька порад педагогу: Найперше, потрібно уникати намагання «перевиховати» дитину на розсуд батьків чи педагога. Збільшення віри у власні можливості дитини. На початку виконання завдання вона […]

Діти з гіперактивністю та дефіцитом уваги

Гіперактивна дитина потребує спеціального виховання. Що раніше його почати, то ефективнішими будуть сподівання на усунення цієї поведінкової риси.Основні показники гіперактивності

Діти з порушенням опорно-рухового апарату

Серед порушень опорно-рухового апарату виділяють захворювання нервової системи: ДЦП, поліомієліт. Вроджені патології опорно-рухового апарату: вроджений вивих стегна, кривошия, клишоногість, аномалії розвитку хребта, недорозвиток і дефекти кінцівок. Набуті захворювання та ураження опорно-рухового апарату: травматичні ушкодження спинного мозку і кінцівок, поліартрит, системні захворювання скелету.

Діти з затримкою психічного розвитку.

Залежно від факторів виділяють різні форми затримки: конституціонального та соматогенного походження, психогенного походження, церебрально – органічного походження

Сторінки19 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22