методична робота

Нормативно-правова база

Панорама методичних заходів

Правова сторінка

Співпраця з батьками

Школа педагогічної майстерності

Поради батькам з правового виховання

Якими діти народжуються — ні від кого не залежить, але в наших силах зробити їх хорошими через правильне виховання.Плутарх Сучасна сім’я несе найбільшу відповідальність за виховання дитини. Саме вона має виконувати головне завдання – забезпечувати матеріальні та педагогічні умови для духовного, морального, інтелектуального й фізичного розвитку юного покоління. Конституційним обов’язком батьків є утримання своїх дітей до повноліття. […]

Використання прийомів ейдетики у роботі з дошкільниками з особливими потребами.

У сучасному освітньому просторі все більше популярності набуває впровадження інноваційних освітніх технологій. Вони сприяють гуманізації процесу навчання, його особистісному орієнтуванню, оптимізації взаємодії з вихованцями. У корекційній педагогіці можливості використання інноваційних освітніх технологій та їх значущість у практиці роботи з дітьми з особливими потребами досліджені не достатньо. Становлення особистості дитини з особливими потребами, під час якого […]

Між брязкальцем та велосипедом

Створення безпечного середовища розвитку. Ми зупинилися на тому, що після року може спостерігатися деяке відчуження малюка від дорослого, однак така втрата цікавості до вас – лише уявна. Ви все ще залишаєтеся привабливим для малюка, але вже не як людина, котра допомагає знайомитися з навколишнім світом та відповідає на запитання „Що з цим можна зробити?” Якщо раніше спілкування […]

Застосування оздоровчих технологій у роботі з дітьми з особливими потребами

Пам’ятка для педагогів Чітко плануйте свою діяльність. Добре опануйте обрану технологію. Створюйте відповідне середовище. Узгоджуйте свої дії з батьками дітей, забезпечуйте єдність підходів дошкільного навчального закладу і батьків до запроваджуваної технології. Залучайте вихованців тільки за їхнім бажанням. Будьте самі в доброму настрої. Слідкуйте за власним здоров’ям. Пам’ятайте, що здорову дитину може виховувати здоровий педагог. Регулюйте […]

Робота з дітьми з раннім дитячим аутизмом (неконтактні діти)

Перший етап: «Встановлення емоційного контакту, подолання негативізму у спілкуванні з дорослими, нейтралізація страхів».
Другий етап: «Подолання труднощів цілеспрямованої діяльності дитини».

Сторінки18 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22