логопедична служба

Нейроігри у роботі з дошкільниками

Головне завдання дошкільної освіти — виховати особистість, у якої сформовано дитячий світогляд, упевненість у собі, почуття влас­ної гідності, емоційну сприйнятливість та вольові риси характеру. Останнім часом у закладах дошкільної освіти спостерігається збільшення кількості дітей з різними порушеннями в розвитку, труднощами в навчанні та в адаптації, із затримкою мовленнєвого розвитку та загальним недорозвиненням мовлення. Для подолання […]

Диференціація опозиційних звуків

Диференціація звуків С та Ш

Ігри вдома з маленькими словами

Вчитель-логопед Пилипей Ірина Анатоліївна пропонує кілька ігор для вивчення та закріплення прийменників у мовленні.

Ігри вдома з маленькими словами

Важливим показником грамотного мовлення дитини є вміння правильно використовувати прийменники. Як частина мови, прийменники з’являються в мовленні дитини значно пізніше іменників, дієслів та прикметників. Тому при формуванні граматичної будови мови малюків велику роль відіграє робота з вивчення та закріплення цих «маленьких слів».

Прийменник - Повторення вивченого в початкових класах - Українська мова 5  клас - С.Я. Єрмоленко - підручник - Грамота 2013

Вплив кінезіологічних вправ на розвиток дитини

Особливе місце в корекційній роботі посідає формування міжпівкульної взаємодії. А розвивати її можна за допомогою спеціальних кінезіологічних вправ.

Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей  з особливими освітніми потребам. – Інклюзивно-ресурсний центр
Сторінки1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 1632