логопедична служба

Запуск мовлення

Підготувала вчитель-логопед Лариса Гордійчук

Розуміння та розвиток дієслівного словника у дітей з важкими мовленнєвими порушеннями.

Лексика, як найважливіша частина мовленнєвої системи, має велике загальноосвітнє і практичне значення. Багатство словника є ознакою високого розвитку мовлення малюка. При порушеннях формування лексичного запасу мовлення дітей не можна вважати достатньо розвиненим.         Для оволодіння дитиною звʼязним мовленням необхідний досить багатий дієслівний словник, тому що загальновідомо, що дієслово є основою будь-якої фрази, будь-якого висловлювання. Для того, […]

Логомарафон ” Мама-логопед”

Усім відомо, що найкращий педагог для своєї дитини – це її мама. Максимальний рівень довіри до найріднішої людини дає дитині більше впевненості, знімає тривожність, а близький тілесний та зоровий контакт допомагає швидко налагодити необхідний рівень комунікації та розпочати ефективну корекційну роботу.             З цією метою, протягом тижня, з 14.11 по 18.11.2022 р. у ЗДО «Центр […]

Фонематична веселка

Що таке фонематичний слух? Що таке фонематичне сприймання? Для чого нам це знати? І як з цим працювати? Одним із основних чинників правильної звуковимови є добре розвинений фонематичний слух та фонематичне сприймання. Фонематичний слух і фонематичне сприймання – це тонкий систематичний слух, що дозволяє розрізняти і впізнавати фонеми рідної мови. Фонематичний слух є частиною фізіологічного […]

Граматичні намистинки для вашої дитинки

Ігри та вправи на розвиток граматичної сторони мовлення. Граматика, у широкому значенні слова – це наука, яка вивчає правила зміни слів, їх поєднання у реченні. У вузькому значенні, граматика – це наука про будову мови, засвоєння граматичних значень. До 4-5 років дитина практично повністю оволодіває  граматичною будовою рідної мови.  Тому слід звернути увагу, наскільки правильно […]

Сторінки1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1432