логопедична служба
Гра “Рибалка”
Повторювати основні кольори та вчити відбирати з групи предметів однорідні за певною ознакою (кольором), мотивує малят групи раннього віку вчитель-логопед Севастьянова О.М.
Вчимося складати описові розповіді (фрукти/овочі)
Ось так цікаво, у ігровій формі, пропонує вивчати граматику та розвивати зв’язне мовлення вчитель-логопед ЗДО “Центр Пагінець” Пилипей І.А. За допомогою візуальних підказок можна формувати фразу, узгоджувати прикметники з іменниками. А з улюбленим героєм це робити набагато цікавіше!
Застосування су-джок терапії при корекції мовленнєвих порушень
«Розум дитини знаходиться на кінчиках її пальців» (В. Сухомлинський).

Пальчикова гімнастика “Кольорові шапочки”
Виконання пальчикової гімнастики нетрадиційним способом пропонує вчитель-дефектолог Царук О.В.
Вивчаємо прийменники за схемами
Пропонуємо кілька варіантів для вивчення та закріплення прийменників у зв’язному мовленні за схемами.