Корекційно-відновлювальна робота
Методична робота

Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.
Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.
Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.
Психологічна служба

Допоможемо Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.
Фізична реабілітація

У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім, витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.
Логопедична служба

У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.
Музичні керівники

Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.
Медична служба

Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.
Мінімальні прояви дизартрії
Мінімальні прояви дизартрії є стійкий симптомокомплекс, що включає в себе мовленнєві і не мовленнєві симптоми. В даний час мінімальні прояви дизартрії розглядаються як результат мінімальної мозкової дисфункції, при якій, поряд з порушеннями звуковимови, спостерігаються не різко виражені порушення уваги, пам’яті, інтелектуальної діяльності, емоційно-вольової сфери, легкі рухові розлади та уповільнене формування ряду вищих коркових функцій. За […]
Базовий компонент дошкільної освіти
Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти)
Положення про атестацію педагогічних працівників
Положення про атестацію педагогічних працівників
2 квітня — День поширення обізнаності про аутизм
Щороку 2 квітня у світі відзначають Міжнародний день поширення інформації про аутизм. Цю дату запровадила Генасамблея ООН у 2007 році, щоб привернути увагу до людей з розладами аутистичного спектра (РАС) та подолати стереотипи, які досі існують у суспільстві. Аутизм — це не хвороба, а нейророзвитковий стан, який впливає на комунікацію, соціальну взаємодію та сприйняття світу. […]
21 березня – Всесвітній день людей з синдромом Дауна
Цей день нагадує нам про важливість прийняття, поваги та любові до кожної людини, незалежно від її особливостей. Люди з синдромом Дауна — це щирі, теплі, добрі серця, які потребують нашої підтримки, розуміння та рівних можливостей. Символом цього дня є різнокольорові шкарпетки, які ми одягаємо на знак солідарності та підтримки. Адже саме різнокольорові шкарпетки символізують унікальність […]