логопедична служба
Організація корекційно – логопедичної роботи в домашніх умовах
Своєчасне оволодіння мовленням – основа розумового розвитку дитини, запорука її повноцінного спілкування з оточуючими. Основним завданням навчання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку рідної мови – сформувати навички вільного та правильного користування рідною мовою у живому, безпосередньому спілкуванні з оточуючими людьми, розвинути усне виразне мовлення. І тільки комплексно та в команді (педагог – батьки – дитина) […]
«Весело, корисно, пізнавально»
Єдність мозку складається з двох півкуль. Між півкулями знаходиться мозолисте тіло, яке інтенсивно розвивається до 7-8 років. Це товстий пучок нервових волокон, через які відбувається взаємодія між двома півкулями. Завдяки цьому процесу відбувається передача інформації з однієї півкулі в іншу, забезпечується цілісність та координація роботи мозку. Розвиток міжпівкульної взаємодії є основою розвитку інтелекту. Ці […]
Подорож Україною
Сьогодні в нашому закладі, логопедичною службою був проведений квест ” Подорож Україною” . В ході квесту вихованці старших груп відвідали всі області України, дослідили особливості кожного регіону та виконали безліч цікавих та пізнавальних завдань.
«Розвиток діалогічного мовлення – веселі життєві історії»
Зв’язне мовлення виконує низку важливих функцій, головною з яких є комунікативна, що реалізується у двох основних формах — діалозі та монолозі. Кожна з цих форм має свої специфічні особливості, які зумовлюють зміст і характер методики їх формування. Лінгвістика протиставляє діалогічне та монологічне мовлення, виходячи з їх різної комунікативної спрямованості, лінгвістичної та психологічної природи. Діалог – форма мовної комунікації, учасники якої […]
Запуск мовлення
Підготувала вчитель-логопед Лариса Гордійчук