логопедична служба

Організація корекційно – логопедичної роботи в домашніх умовах

Своєчасне оволодіння мовленням – основа розумового розвитку дитини, запорука її повноцінного спілкування з оточуючими.  Основним завданням навчання  дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку рідної  мови – сформувати навички вільного та правильного користування рідною мовою у живому, безпосередньому спілкуванні з оточуючими людьми, розвинути усне виразне мовлення. І тільки комплексно та в команді (педагог – батьки – дитина) […]

«Весело, корисно, пізнавально»

        Єдність мозку складається з двох півкуль. Між півкулями знаходиться мозолисте тіло, яке інтенсивно розвивається до 7-8 років. Це товстий пучок нервових волокон, через які відбувається взаємодія між двома півкулями. Завдяки цьому процесу відбувається передача інформації з однієї півкулі в іншу, забезпечується цілісність та координація роботи мозку. Розвиток міжпівкульної взаємодії є основою розвитку інтелекту. Ці […]

Подорож Україною

Сьогодні в нашому закладі, логопедичною службою був проведений квест ” Подорож Україною” . В ході квесту вихованці старших груп відвідали всі області України, дослідили особливості кожного регіону та виконали безліч цікавих та пізнавальних завдань.

«Розвиток діалогічного мовлення – веселі життєві історії»

Зв’язне мовлення виконує низку важливих функцій, головною з яких є комунікативна, що реалізується у двох основних формах — діалозі та монолозі. Кожна з цих форм має свої специфічні особливості, які зумов­люють зміст і характер методики їх формування. Лінгвістика протистав­ляє діалогічне та монологічне мовлення, виходячи з їх різної комуніка­тивної спрямованості, лінгвістичної та психологічної природи. Діалог – форма мовної комунікації, учасники якої […]

Запуск мовлення

Підготувала вчитель-логопед Лариса Гордійчук

Сторінки1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1332