Корекційно-відновлювальна робота

Методична робота

Методична робота

Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.

Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.

Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.

Психологічна служба

Психологічна служба

Допоможемо  Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо  Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.

Фізична реабілітація

Фізична реабілітація

У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім,  витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.

Логопедична служба

Логопедична служба

У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей  раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання  у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.

Музичні керівники

Музичні керівники

Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.

Медична служба

Медична служба

Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.

11.11. 2013р. відбулося засідання ММО вчителів-реабілітологів

План ММО вчителів-реабіліотологів
1. Сколіоз. Класифікація сколіозу.
2. Діагностика сколіозу.
3. Ускладнення при сколіозі. Профілактика сколіозу.

Вправи на розвиток дрібної моторики

Розвиток рук знаходиться в тісному зв’язку з розвитком мовлення та мислення дитини.
Рівень розвитку дрібної моторики та координації рухів рук – один з показників інтелектуального розвитку і, відповідно, готовності до шкільного навчання.
Як правило, дитина, яка має високий рівень розвитку дрібної моторики, вміє логічно мислити, у неї достатньо добре розвинута увага, пам’ять, зв’язне мовлення.

Напрямки корекційної роботи при дизартрії

Психічний та мовленнєвий розвиток дітей з дизартрією має свою особливість. Корекційна робота включає етапи роботи:
– розвиток загальної, дрібної й артикуляційної моторики;
– формування мовленнєвого дихання й голосоутворення;
– формування артикуляційних укладів, постановка звуків та їх автоматизація;
– розвиток фонетичних процесів та сприймання усного мовлення;
– розвиток лексико-граматичної компетенції;
– формування мовленнєвої комунікації.

“Як організувати логопедичні заняття вдома”

Буклет для батьків про особливості організації логопедичних занять в домашніх умовах. Для закріплення результатів корекційно-відновлювальної роботи діти потребують щоденних домашніх занять.Основною проблемою для батьків є небажання дитини займатися вдома і в цьому вам допоможуть поради вчителя-логопеда.

Фрагмент бінарного заняття

Заняття проводить вчитель-реабілітолог Ковальчук Т.Л. та вчитель-логопед Пилипей І.А.

Сторінки183 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108