Корекційно-відновлювальна робота

Методична робота

Методична робота

Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.

Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.

Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.

Психологічна служба

Психологічна служба

Допоможемо  Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо  Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.

Фізична реабілітація

Фізична реабілітація

У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім,  витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.

Логопедична служба

Логопедична служба

У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей  раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання  у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.

Музичні керівники

Музичні керівники

Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.

Медична служба

Медична служба

Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.

Самомасаж та пальчикова гімнастика

Рухи руки завжди були тісно пов’язані з мовленням і сприяли його розвитку. Прості рухи рук допомагають прибрати напругу не лише із самих рук, але й з губ, знімають розумову втому. Вони здатні поліпшити вимову багатьох звуків, а значить – розвивати мовлення дитини.

Розвиваємо мовлення дитини: на прогулянці, на кухні, на дачі

Збагачення пасивного й активного словника дитини і розвиток у неї граматично правильного фразового і зв’язного мовлення – це завдання, яке батьки можуть і зобов’язані вирішувати щодня. У першу чергу це стосується тих сімей, де діти відвідують логопедичну групу або заняття з логопедом. Як проводити домашні заняття з розвитку мовлення? В цьому вам допоможе консультація вчителя-логопеда Севастьянової О.М.

Профілактика дисграфії і дислексії

Причиною уповільненого опанування читання і письма, численних стійких дисграфічних та дислексичних помилок нерідко виступає недостатня психологічна готовність дітей до шкільного навчання. Диференційоване навчання дітей «групи ризику» на заняттях різного типу передбачає індивідуалізацію у відборі навчального матеріалу, змісту, прийомів роботи, форм та засобів навчання.

Мовленнєві порушення легше попередити, аніж подолати

Шановні батьки, від вас залежить майбутнє ваших дітей. Ви маєте набратися терпіння, зацікавити дитину і, таким чином, включити її у цілеспрямовану роботу. Сподіваємося, що заняття із запропонованим матеріалом принесуть вам і вашій дитині цікаві та корисні моменти спілкування.

Рекомендації батькам та спеціалістам по проведенню індивідуальних занять з дітьми з сенсорними порушеннями

Корекційна робота з дітьми з порушеннями у розвитку ставить перед спеціалістами нові питання та необхідність сформулювати основні висновки, стосовно побудови корекційної роботи при важких формах аутизму.

Сторінки181 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104