Корекційно-відновлювальна робота
Методична робота
Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.
Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.
Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.
Психологічна служба
Допоможемо Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.
Фізична реабілітація
У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім, витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.
Логопедична служба
У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.
Музичні керівники
Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.
Медична служба
Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.
14.04.2014р. – 18.04.2014р. пройшов «Тиждень безпеки дитини»
Мета: поліпшення якості корекційно-відновлювальної роботи з дітьми з особливими потребами та виховної роботи з дітьми загального розвитку з питань особистої безпеки та захисту життя; пропаганда здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров’я під час надзвичайних ситуацій.
Сколіоз. Класифікація, діагностика та ускладнення при сколіозі.
Сколіоз, це хвороба опорно-рухового апарату, при якій відбувається бічне викривлення хребта. Піклуватися про здоровий хребет дитини потрібно вже з дитинства. Розвиток сколіозу зазвичай проявляється поступово і майже завжди проходить безболісно. Викривлення може розвиватися таким чином, що ні батьки, ні дитина не помічають його. Важливо якомога раніше виявити викривлення, щоб почати лікування, яке може запобігти посиленню деформації хребта.
Етапи засвоєння основних рухів: повзання, ходьба, біг
Навички загальної моторики складають фундамент, базу для формування та розвитку дрібної моторики, тобто сприяють оволодінню навичками самообслуговування, які суттєво впливають на адаптацію дитини в колективі однолітків. Саме тому, необхідно звернути особливу увагу на оволодіння етапами розвитку основних рухів дітьми.
Обстеження фізичного розвитку дітей з особливими потребами
Вікові нормативи з фізичного розвитку для дітей з осбливими потребами розроблені вчителями-реабілітологами центру за програмою «Маленькі сходинки» від 2міс. до 5років.
Обстеження фізичного розвитку дітей
Вікові нормативи з фізичного розвитку для дітей загального розвитку розроблені вчителями-реабілітологами центру за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку “Я у Світі” та програмою: “Зернятко”.