Корекційно-відновлювальна робота
Методична робота
Хочете дізнатися, як організувати корекційну роботу, щоб розвиток наших дітей був ефективним, плідним, різнобічним, радісним? Тоді завітайте в розділ „Методична робота”.
Тут ви ознайомитися з нормативно-правовими документами, науково-методичними рекомендаціями з питань надання освітньо-корекційних послуг дітям з особливими потребами та дітям загального розвитку, поняттям інклюзивного та інтеграційного навчання. Дізнаєтеся про інноваційні підходи до організації корекційно-відновлювальної роботи. Знайдете інформацію про технології і новітні підходи, методичні поради щодо їх впровадження.
Запрошуємо до співпраці педагогів, спеціалістів, батьків.
Психологічна служба
Допоможемо Вам зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років у формуванні особистості дитини, родинної атмосфери у формуванні почуття захищеності, вміння радіти, співчувати тощо. Ми ознайомимо Вас з віковими особливостями дитини дошкільного віку, кризовими періодами дитинства, особливостями адаптації до умов ДНЗ. Ви можете дізнатися яким чином можна розвинути психічні процеси у дитини, а саме: пам’ять, увагу, мислення, уяву. Саме наші поради допоможуть підготувати Вашу дитину до навчання в школі та подальшого самостійного життя у соціумі.
Фізична реабілітація
У Вашої дитини виникли проблеми з фізичного розвитку? Тоді ми готові допомогти Вам! Тут Ви знайдете відповіді на запитання, як сформувати навички: сидіння, повзання, ходьби, бігу, стрибків та ін. Навчитеся проводити фізкультурні заняття в домашніх умовах, рухливі та естафетні ігри, урізноманітнювати прогулянки та зробити все, щоб Ваш малюк зростав: спритним, сміливим, гнучкім, витривалим, сильним, влучним. Все це допоможе Вашій дитині бути на рівні з однолітками у фізичному розвитку. Бажаємо Вам бути активними, рухливими, щасливими.
Логопедична служба
У даному розділі Ви маєте можливість отримати практичні поради для занять з дітьми дошкільного віку. Він містить матеріал для правильного і своєчасного формування мовлення, в тому числі у дітей раннього віку, починаючи з 2-ох місяців. Не варто чекати поки стануть помітними відставання у мовленнєвому розвитку дитини, займатися з дитиною потрібно просто з народження. Методичні рекомендації допоможуть правильно і ефективно організувати заняття, які включають: пальчикову гімнастику, артикуляційну гімнастику, ігри для розвитку слухової уваги і фонематичного слуху, ігри і вправи для формування словникового запасу і правильного граматичного оформлення мовлення, логопедичний масаж.
Музичні керівники
Кожна дитина неповторна. Не втратьте можливість відкрити майбутнього митця. В даному розділі ви зможете отримати інформацію про музичний розвиток дитини, познайомитися з формами роботи музичного виховання нашого центру.
Медична служба
Любі батьки! Давайте разом з Вами допоможемо Вашим малятам бути здоровими. Ми Вам розкажемо, як підвищити захисні якості організму до несприятливих умов навколишнього середовища, знизити дитячу захворюваність. З великим задоволенням поділимося досвідом, як дитину адаптувати, загартувати, оздоровити.
13 заповідей для мами і тата майбутнього першокласника
Несприймайте дитину маленькою. Давайте їй посильну роботу вдома, визначте коло її обов’язків. Зробіть це м’яко: «Ти в нас уже дорослий, ми можемо довірити тобі помити посуд». Визначте загальні інтереси у вашій сім’ї (це може бути як і спільний перегляд мультфільмів, так і вирішення життєвих ситуацій – обговорення сімейних проблем). Залучайте дитину до економічних проблем родини. […]
Готуємося до школи разом
Не варто недооцінювати важливе значення гри. Перевага гри у тому, що дитина добровільно підкорюється певним правилам, дотримання і виконання яких приносить їй задоволення. Це робить її поведінку осмисленою та усвідомленою, гартує її волю. Саме у грі дошкільник може проявити свою ініціативу, та творчу активність, навчитися контролювати та реально оцінювати свої можливості.
Завдання фізичної реабілітації в центрі РПРСА “Пагінець”
•Відновлення фізичного здоров׳я дитини з особливими потребами, під впливом комплексного використання різних засобів, направлених на максимальне відновлення порушень фізіологічних функцій організму. •Популяризація програми раннього втручання. •Пристосування до повсякденного життя і праці.
Структура реабілітаційного заняття
Структура (побудова) та зміст проведення, індивідуального, підгрупового, реабілітаційного заняття з дітьми з особливими потребами дошкільного віку.
Показникі контролю фізичного розвитку
Заняття фізичними вправами позитивно впливають на організм дітей лише за умови правильної методики їх проведення та регулярного лікарського контролю. Умови правильної методики роботи з дітьми можна визначити лише після якісного обстеження вчителями-реабілітологами кожної дитини.