методична робота

Нормативно-правова база

Панорама методичних заходів

Правова сторінка

Співпраця з батьками

Школа педагогічної майстерності

Використання прийомів ейдетики у роботі з дошкільниками з особливими потребами.

У сучасному освітньому просторі все більше популярності набуває впровадження інноваційних освітніх технологій. Вони сприяють гуманізації процесу навчання, його особистісному орієнтуванню, оптимізації взаємодії з вихованцями. У корекційній педагогіці можливості використання інноваційних освітніх технологій та їх значущість у практиці роботи з дітьми з особливими потребами досліджені не достатньо. Становлення особистості дитини з особливими потребами, під час якого […]

Між брязкальцем та велосипедом

Створення безпечного середовища розвитку. Ми зупинилися на тому, що після року може спостерігатися деяке відчуження малюка від дорослого, однак така втрата цікавості до вас – лише уявна. Ви все ще залишаєтеся привабливим для малюка, але вже не як людина, котра допомагає знайомитися з навколишнім світом та відповідає на запитання „Що з цим можна зробити?” Якщо раніше спілкування […]

Застосування оздоровчих технологій у роботі з дітьми з особливими потребами

Пам’ятка для педагогів Чітко плануйте свою діяльність. Добре опануйте обрану технологію. Створюйте відповідне середовище. Узгоджуйте свої дії з батьками дітей, забезпечуйте єдність підходів дошкільного навчального закладу і батьків до запроваджуваної технології. Залучайте вихованців тільки за їхнім бажанням. Будьте самі в доброму настрої. Слідкуйте за власним здоров’ям. Пам’ятайте, що здорову дитину може виховувати здоровий педагог. Регулюйте […]

Робота з дітьми з раннім дитячим аутизмом (неконтактні діти)

Перший етап: «Встановлення емоційного контакту, подолання негативізму у спілкуванні з дорослими, нейтралізація страхів».
Другий етап: «Подолання труднощів цілеспрямованої діяльності дитини».

Гіпоактивні діти

Поради педагогу Основні ознаки гіпоактивної дитини: Труднощі у співпраці з дорослими. Боязкість. Надмірна обережність у діях. Невпевненість. Під впливом позитивної стимуляції, похвали поступове пожвавлення і поліпшення результатів виконання завдань. Небагатослівність. Кілька порад педагогу: Найперше, потрібно уникати намагання «перевиховати» дитину на розсуд батьків чи педагога. Збільшення віри у власні можливості дитини. На початку виконання завдання вона […]

Сторінки19 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22