методична робота

Нормативно-правова база

Панорама методичних заходів

Правова сторінка

Співпраця з батьками

Школа педагогічної майстерності

Рекомендації батькам по корекції тривожності у дітей

У роботі з дітьми з тривожністю необхідно: •    Постійно  підбадьорювати, заохочувати  демонструвати впевненість у їхньому успіху, у їхніх можливостях; •    Виховувати правильне ставлення до результатів своєї діяльності, уміння правильно  оцінити їх, опосередковано ставитися до власних успіхів, невдач, не боятися помилок, використовувати їх для розвитку діяльності; •    Формувати правильне ставлення до результатів діяльності інших дітей; •    […]

Пам’ятка для батьків з правового виховання

Дитина буде поважати права інших людей, якщо її права будуть поважаться, якщо вона сама буде складати правила поведінки і нести за них відповідальність. Коли порушуються права дитини? Коли немає безпеки для її життя та здоров’я. Коли її потреби ігноруються. Коли по відношенню до дитини спостерігаються випадки насильства або приниження. Коли порушується недоторканість дитини. Коли дитину […]

Поради батькам з правового виховання

Якими діти народжуються — ні від кого не залежить, але в наших силах зробити їх хорошими через правильне виховання.Плутарх Сучасна сім’я несе найбільшу відповідальність за виховання дитини. Саме вона має виконувати головне завдання – забезпечувати матеріальні та педагогічні умови для духовного, морального, інтелектуального й фізичного розвитку юного покоління. Конституційним обов’язком батьків є утримання своїх дітей до повноліття. […]

Використання прийомів ейдетики у роботі з дошкільниками з особливими потребами.

У сучасному освітньому просторі все більше популярності набуває впровадження інноваційних освітніх технологій. Вони сприяють гуманізації процесу навчання, його особистісному орієнтуванню, оптимізації взаємодії з вихованцями. У корекційній педагогіці можливості використання інноваційних освітніх технологій та їх значущість у практиці роботи з дітьми з особливими потребами досліджені не достатньо. Становлення особистості дитини з особливими потребами, під час якого […]

Між брязкальцем та велосипедом

Створення безпечного середовища розвитку. Ми зупинилися на тому, що після року може спостерігатися деяке відчуження малюка від дорослого, однак така втрата цікавості до вас – лише уявна. Ви все ще залишаєтеся привабливим для малюка, але вже не як людина, котра допомагає знайомитися з навколишнім світом та відповідає на запитання „Що з цим можна зробити?” Якщо раніше спілкування […]

Сторінки19 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23