логопедична служба
Мінімальні прояви дизартрії
Мінімальні прояви дизартрії є стійкий симптомокомплекс, що включає в себе мовленнєві і не мовленнєві симптоми. В даний час мінімальні прояви дизартрії розглядаються як результат мінімальної мозкової дисфункції, при якій, поряд з порушеннями звуковимови, спостерігаються не різко виражені порушення уваги, пам’яті, інтелектуальної діяльності, емоційно-вольової сфери, легкі рухові розлади та уповільнене формування ряду вищих коркових функцій. За […]
Мовленнєвий розвиток дошкільників шостого року життя – запорука їхньої успішності в школі
Останнім часом в Україні збільшилась кількість дітей із мовленнєвими порушеннями, значний відсоток яких складають дошкільники із загальним недорозвиненням мовлення. Динамічний характер життя в сучасних умовах вимагає від дитини вміння швидко адаптуватися в дитячому колективі, творчо мислити. Особливо це стосується дітей старшого дошкільного віку, які через певний час мають змінити дитячий колектив у дошкільному навчальному закладі […]
Квест “Мандруючи українськими народними казками”
Українські народні казки – це неймовірний скарб для наших дітей. Сьогодні завдяки вчителям-логопедам нашого закладу, діти познайомилися із деяким народними казками та їх героями. Багато цікавих локацій, ігор і завдань допомогли намим дітям відчути себе справжніми шукачами пригод та дослідниками українського казкового світу.
Ігри для попередження мовленнєвих порушень
Оволодіння мовленням – складний, багатосторонній психічний процес. Формування мовлення розпочинається лише тоді, коли головний мозок, слух, артикуляційний апарат дитини досягнуть певного рівня розвитку. Мовлення у дитини формується поступово, разом із її зростанням і розвитком. І з самого раннього віку, привчаючи дитину слідкувати очима за предметами, слухати голос оточуючих, ми сприяємо її мовленнєвому розвитку. Крок за […]
Організація корекційно – логопедичної роботи в домашніх умовах
Своєчасне оволодіння мовленням – основа розумового розвитку дитини, запорука її повноцінного спілкування з оточуючими. Основним завданням навчання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку рідної мови – сформувати навички вільного та правильного користування рідною мовою у живому, безпосередньому спілкуванні з оточуючими людьми, розвинути усне виразне мовлення. І тільки комплексно та в команді (педагог – батьки – дитина) […]