логопедична служба

Мінімальні прояви дизартрії

Мінімальні прояви дизартрії є стійкий симптомокомплекс, що включає в себе мовленнєві і не мовленнєві симптоми. В даний час мінімальні прояви дизартрії розглядаються як результат мінімальної мозкової дисфункції, при якій, поряд з порушеннями звуковимови, спостерігаються не різко виражені порушення уваги, пам’яті, інтелектуальної діяльності, емоційно-вольової сфери, легкі рухові розлади  та уповільнене формування ряду вищих коркових функцій. За […]

Мовленнєвий розвиток дошкільників шостого року життя – запорука їхньої успішності в школі

Останнім часом в Україні збільшилась кількість дітей із мовленнєвими порушеннями, значний відсоток яких складають дошкільники із загальним недорозвиненням мовлення. Динамічний характер життя в сучасних умовах вимагає від дитини вміння швидко адаптуватися в дитячому колективі, творчо мислити. Особливо це стосується дітей старшого дошкільного віку, які через певний час мають змінити дитячий колектив у дошкільному навчальному закладі […]

Квест “Мандруючи українськими народними казками”

Українські народні казки – це неймовірний скарб для наших дітей. Сьогодні завдяки вчителям-логопедам нашого закладу, діти познайомилися із деяким народними казками та їх героями. Багато цікавих локацій, ігор і завдань допомогли намим дітям відчути себе справжніми шукачами пригод та дослідниками українського казкового світу.

Ігри для попередження мовленнєвих порушень

Оволодіння мовленням – складний, багатосторонній психічний процес. Формування мовлення розпочинається лише тоді, коли головний мозок, слух, артикуляційний апарат дитини досягнуть певного рівня розвитку.  Мовлення у дитини формується поступово, разом із її зростанням  і розвитком. І з самого раннього віку, привчаючи дитину слідкувати очима за предметами, слухати голос оточуючих, ми сприяємо її мовленнєвому розвитку. Крок за […]

Організація корекційно – логопедичної роботи в домашніх умовах

Своєчасне оволодіння мовленням – основа розумового розвитку дитини, запорука її повноцінного спілкування з оточуючими.  Основним завданням навчання  дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку рідної  мови – сформувати навички вільного та правильного користування рідною мовою у живому, безпосередньому спілкуванні з оточуючими людьми, розвинути усне виразне мовлення. І тільки комплексно та в команді (педагог – батьки – дитина) […]

Сторінки1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1333