Новини
І рівень – “М’ячики”.
Вчимо дитину почергово перекладати м’ячик з однієї руки у іншу. Дану вправу можна виконувати як за вербальною інструкцією (права-ліва), так і за візуальною (коли дитина слідкує за вашими рухами і робить так само). Також, на початку, можна залучитися допомогою іншого дорослого.
І рівень – “Парканчик”.
Виконуємо вправу в одному напрямку двома руками одночасно. Намагаємося слідкувати, щоб пальчики не відставали один від одного.
І рівнень – “Млинці”.
Почергове виконання позицій “долонька-перевернута долонька”.
І рівнень – “Долонька-кулачок”.
Почергове виконання позицій “кулачок-долонька”. Зверніть увагу, як вчитель-логопед супроводжує свої рухи віршованими рядками. Це дає змогу дитині дотримуватися певного ритму.
І рівень – “Сонечко-хмаринка”.
Починаємо виконання у повільному темпі, поступово нарощуючи його по мірі компетентності дитини. Звертаємо увагу на правильність виконання: пальчики розставлені широко, а кулачки – міцно стиснуті. Усі позиції рук-паралельні одна одній.