Новини

І рівень – “М’ячики”.

Вчимо дитину почергово перекладати м’ячик з однієї руки у іншу. Дану вправу можна виконувати як за вербальною інструкцією (права-ліва), так і за візуальною (коли дитина слідкує за вашими рухами і робить так само). Також, на початку, можна залучитися допомогою іншого дорослого.

І рівень – “Парканчик”.

Виконуємо вправу в одному напрямку двома руками одночасно. Намагаємося слідкувати, щоб пальчики не відставали один від одного.

І рівнень – “Млинці”.

Почергове виконання позицій “долонька-перевернута долонька”.

І рівнень – “Долонька-кулачок”.

Почергове виконання позицій “кулачок-долонька”. Зверніть увагу, як вчитель-логопед супроводжує свої рухи віршованими рядками. Це дає змогу дитині дотримуватися певного ритму.

І рівень – “Сонечко-хмаринка”.

Починаємо виконання у повільному темпі, поступово нарощуючи його по мірі компетентності дитини. Звертаємо увагу на правильність виконання: пальчики розставлені широко, а кулачки – міцно стиснуті. Усі позиції рук-паралельні одна одній.

Сторінки126 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50146