Новини

Підвищення пізнавальної активності дітей з сенсорними порушеннями через основні органи чуття

Ми звикли сприймати навколишній світ так, як нам зручніше: форму та колір – через зір ?, властивості предметів – через ????. А як вам таке поєднання: колір- на дотик, величину- на смак, форму- на запах, кількість-на слух. Неможливо? Експеремент педагога групи соціально-педагогічного патронату Конончук Юлії В’ячеславівни та вихованця Саші довів, що все можливо, головне розвиватися і працювати.

“Чай не у двох”

Смачні частування, приготовлені власноруч – самі смачні. І це довели наші маленькі дегустатори.

Ознаки сенсорного перевантаження у дітей

Як вчасно виявити у дитини сенсорне перевантаження? Як правильно реагувати? Що варто робити, а що може навпаки погіршити стан? Ці питання турбують педагогів та батьків, що виховують дитину з порушеннями сенсорної інтеграції.

Особливості сенсорного сприйняття у дітей з гіпо- та гіперчутливістю сенсорної системи

У дітей із сенсорними порушеннями дуже часто зустрічається підвищена або знижена чутливість сенсорної системи: гіпер/гіпо чутливість. Залежно від її типу, корекційно-відновлювальна робота буде мати свої особливості. Тому важливо це вчасно помітити і враховувати.

Вказівний жест – важливий етап розвитку дитини

Вказывний жест – важливий етап розвитку дитини. Батькам важливо знати, коли він повинен з’явитися, та що робити в разі, коли вказівний жест відсутній.

Сторінки133 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57140