Новини

ІІ рівень – “Передай м’яч”.

Зверніть увагу на вербальну інструкцію “разом”. Вона допомагає дитині дотримуватися певного ритму, а одночасність виконання розвиває міжпівкульну взаємодію.

ІІ рівень – “Пальчики гуляють по доріжці”.

Навідміну від “парканчика” на І рівні, у даній вправі рухи виконуються поперемінно у різних напрямках. Потрібно, також, слідкувати, де пальчики зупинилися і звідкіля почнуть рухатися далі.

ІІ рівень – комплекс “Грайливі пальчики”.

Отже, розпочинаємо роботу над вправами ІІ-го рівня. Вони складніші за рахунок виконання кількох рухів поперемінно. Для того, щоб перейти на ІІ рівень, необхідно оволодіти правильним виконанням кожного елементу окремо.

І рівень – “Хлоп-топ”.

Дану вправу можна виконувати у кількох варіантах:
-плескаємо в долоні і топаємо лише правою ногою;
-плескаємо і топаємо лише лівою ногою;
-плескаємо і топаємо почергово правою та лівою ногою.

І рівень – “М’ячики”.

Вчимо дитину почергово перекладати м’ячик з однієї руки у іншу. Дану вправу можна виконувати як за вербальною інструкцією (права-ліва), так і за візуальною (коли дитина слідкує за вашими рухами і робить так само). Також, на початку, можна залучитися допомогою іншого дорослого.

Сторінки119 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43139