Новини
І рівнень – “Долонька-кулачок”.
Почергове виконання позицій “кулачок-долонька”. Зверніть увагу, як вчитель-логопед супроводжує свої рухи віршованими рядками. Це дає змогу дитині дотримуватися певного ритму.
І рівень – “Сонечко-хмаринка”.
Починаємо виконання у повільному темпі, поступово нарощуючи його по мірі компетентності дитини. Звертаємо увагу на правильність виконання: пальчики розставлені широко, а кулачки – міцно стиснуті. Усі позиції рук-паралельні одна одній.
І рівнень-початковий. І-ше відео – “Послідовність виконання”
Ну що, поїхали! Перше відео І-го рівня – своєрідна інструкція до виконання усіх вправ. Спочатку тренуємо ведучу руку (праву чи ліву), тоді іншу, продовжуємо двома руками одночасно, потім-почергове виконання.
“Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами”
Шановні батьки! Аби зрозуміти, з чим вам доведеться працювати, пропонуємо вам ознайомитися із презентацією нашої логопедичної служби.