Ігри вдома з маленькими словами

Перш за все, важливо допомогти дитині засвоїти смислове значення кожного прийменника. Лише, дотримуючись цієї умови, вона зможе правильно використовувати  їх у своєму мовленні.

Потрібно поступово пояснювати дитині, що позначають прийменники. І починаємо знайомити малюка із словом НА.

НАце значить на поверхні чогось (на столі).

Пропонуємо дитині виконувати різні дії з предметами. Наприклад, «Поклади книгу на стіл, посади ведмедика на диван»…  Пізніше запитуємо : Де лежить книга? Де сидить ведмедик?

Після того як дитина зрозуміла і засвоїла прийменник НА, знайомимо її з наступним – ПІД.

ПІДвнизу під чимось (під столом). Далі робота проводиться за попереднім алгоритмом.

Наступним етапом роботи буде диференціація прийменників НАПІД.

Малюку пропонують виконати інструкції: «Посади ляльку на стільчик, а м’ячик поклади під стільчик». Запитуємо: Де сидить лялька? А де лежить м’ячик?

За подібною схемою відпрацьовуємо прийменник В.( В – це означає всередині чогось (в столі). Та диференціюємо: НА – В, ПІД – В. В роботі над «маленькими словами» можна використовувати схеми (тобто умовні візуальні позначення прийменників), які потім можна використовувати в різних іграх.