методична робота
Нормативно-правова база
Панорама методичних заходів
Правова сторінка
Співпраця з батьками
Школа педагогічної майстерності
Дитяча іграшка: користь чи небезпека?
Щасливе дитинство та повноцінний розвиток малюка неможливо уявити без гри, а отже й без іграшки. Останніх на ринку так багато, що можна легко натрапити на неякісний продукт, підробку чи просто безкорисну, хоча і привабливу річ.

Вчимо дітей любити книгу
Криза дитячого читання, про яку так багато говорять останнім часом, полягає не втому що діти перестали читати, а в тому, що в них не розвинений або втрачений інтерес до цієї сфери занять. Читання без інтересу перетворюється у формальну діяльність, яка стає для дитини не цікавою, а значить, і неефективною. Отож необхідно формувати читацький інтерес.

«Вправи з життєвої практики. Монтессорі педагогіка»
Коли варто починати виховувати у дитини любов до праці, до порядку, вчити дбати про себе, інших людей та довкілля? Марія Монтессорі переконувала: робити це потрібно з раннього віку, тоді малюк зростатиме самостійним, відповідальним, працьовитим, готовим до викликів повсякдення. Про те, які методи, прийоми та засоби слід при цьому використовувати, розповідає Монтессорі – педагог.

6 правил безпечної прогулянки, що має виконати вихователь
Поради методиста
Тиждень безпеки життєдіяльності
Фотозвіт із тематичних занять у різних групах