Новини
IV рівень – “Ластівка”.
Особливість вправи полягає не лише у розвитку кінезіологічних здібностей, а й вимагає від дитини координації та рівноваги. Акцентуємо увагу не на швидкості, а на якості виконання. Для ускладнення можна задіювати двоскладові слова (ла-ма, ва-та, ла-па).
IV рівень – “Жабка-страус”.
Виконуємо вправу за вербальним сигналом: на “жабка”-присідаємо, голівка дивиться вгору, на “страус”-випрямляємо ніжки і опускаємо голівку. Вправа досить динимічна, тому кількість повторів на початку – мінімальна, а збільшуючи їх- слідкуємо за станом дитини (щоб уникнути запаморочення).
IV рівень – “Лікоть-коліно”.
Ми перейшли з вами на кінезіологічні вправи на загальну моторику. Ця вправа усім добре відома з дитинства. Вона розвиває координацію та міжпівкульну взаємодію. Перехресний рух ноги та руки виконуємо одночасно, можна за сигналом. Слідкуємо, щоб інша рука залишалася відведеною в бік, спинка була рівною, а дитина не виконувала жодних супутніх рухів (махів голови чи руки).
IV рівень – “Перехресна ходьба”.
Намагаємося іти, не торкаючись орієнтиру (скакалки, шнурівки, стрічки). При потребі, страхуємо дитину, особливо у зворотньому напрямку.
ІV рівень – “Кольорові стаканчики”.
Завдання полягає у вмінні дитини збагнути принцип дії та слідувати певному алгоритму, в даному випадку ми не орієнтуємося на колір, а рухаємося, перестрибуючи через три стаканчики в певному напрямку. Починати вправу можна у простішому варіанті, рухаючись від середини до краю або навпаки.