Новини
Центр практичного життя “Вчимося бути самостійними”
Зазвичай, батьки приділяють особливу увагу навчальним здібностям дитини, забуваючи про застосування цих знань у повсякденному житті. Пропонуємо ознайомитись, як це завдання вирішують педагоги групи №9 “Пролісок” разом з дітьми.

А тепер, поєднаємо усі вивчені вправи воєдино!
А тепер, поєднаємо усі вивчені вправи воєдино!
IV рівень – “Ангел” .
Виявляється, малювати “ангелів” на снігу, це не лише весело, а й корисно. Головне, робити це правильно: рухи повинні бути скоординовані в одному напрямку, а руки і ноги повинні рухатися виключно по горизонтальній площині, а не у повітрі.
IV рівень – “Ластівка”.
Особливість вправи полягає не лише у розвитку кінезіологічних здібностей, а й вимагає від дитини координації та рівноваги. Акцентуємо увагу не на швидкості, а на якості виконання. Для ускладнення можна задіювати двоскладові слова (ла-ма, ва-та, ла-па).