Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Забезпечено:
- можливість безперешкодного руху територією закладу (прохід без порогів, сходів та достатньо широкий для можливості проїзду візком);
- безбар’єрний доступ до будівлі, приміщень закладу освіти: пандус, дверний прохід, що забезпечує можливість проїзду візком, рельєфне маркування;
- широкі незахаращені коридори.
Освітнє середовище закладу фізично безпечне, легко контролюється.
Групові кімнати пристосовані для потреб учасників освітнього процесу:
- достатній простір без фізичних бар’єрів;
- широкий безпороговий прохід;
- наявність спеціального санітарно-технічного обладнання;
- меблі з заокругленими кутами, м’які модульні та безкаркасні меблі;
- візуальна стимуляція (піктограми, картки-схеми)
- наявне обладнання, іграшки та посібники, що відповідають вимогам спеціальних програм та санітарно-гігієнічним вимогам.
У закладі створені умови для роботи з дітьми з ООП. Облаштовані: кімната для артерапії, логопедичні кабінети, психологічний кабінет, кабінет соціального педагога, реабілітаційні зали, кабінет вчителя-дефектолога, кімната водних процедур.
У реабілітаційних залах наявне фізкультурне та реабілітаційне обладнання:
- Сухий басейн для корекційних вправ;
- М’який спортивний модуль;
- Вертикалізатор;
- Стояки для дітей з ДЦП;
- Тренажери: «Повітряна прогулянка», «Ножиці», велотренажери, бігова доріжка;
- Обтяжувачі, фіксатори, ходунці;
- Балансири.