Гра “Підбери за кольором”, гра “Кольорове доміно”, гра “Кольорова веселка”

батькам

Гра “Підбери за кольором”
Мета: вчити назви кольорів, вчити співвідносити за кольором, розвивати сенсорну сферу дітей, формувати вміння вживати роди прикметників.
Перед початком роздрукувати і вирізати картинки. Можна заламінувати їх та використати магніти.
Проведення гри:

  1. Знайди усі малюнки жовтого(червоного, синього…) кольору.
  2. Що намальовано на картинці?
  3. Якого кольору?
  4. Поклади картинку до квадратика такого ж кольору.

Звертати увагу на правильне вживання форм чоловічого, жіночого та середнього роду.

color_1 color_2 color_3 color_4 color_5 color_6 color_7 color_8

Гра “Кольорове доміно”
Мета: вивчати назви кольорів, вчити співвідносити за кольором, розвивати сенсорну сферу дітей, формувати вміння вживати роди прикметників.
Перед початком роздрукувати і вирізати картинки. Можна заламінувати їх.
Проведення гри:
Гравцям роздаються картки (по декілька штук). Той, хто починає гру, кладе одну картку на стіл. Інший гравець називає зображення на картці та його колір, і кладе поруч свою картку із зображенням такого ж кольору, називаючи його (за принципом доміно).
Звертати увагу на правильне вживання форм чоловічого, жіночого та середнього роду.

106768136_large_c6 106768135_large_c5 106768133_large_c3 106768134_large_c4 106768137_large_c7

Кольорова веселка
Мета: вивчати назви кольорів, вчити співвідносити за кольором, розвивати сенсорну сферу дітей, формувати вміння вживати роди прикметників.
Перед початком роздрукувати і вирізати картинки. Можна заламінувати їх та використати клейкі липучки.
Проведення гри:
Розклади картинки у віконечка на смужках такого ж кольору.
Якого кольору ведмедик (жовтий), чашка (оранжева), сонечко (жовте)?
Звертати увагу на правильне вживання форм чоловічого, жіночого та середнього роду.

карточкилото-цвет-4 левое_поле правое поле