Розвиваючі ігри (величина, форма, хто де живе, хто що їсть)

батькам

Велике-мале-середнє
Мета: вчити дітей підбирати зображення за величиною, розуміти поняття «великий-маленький-середній».
(Перед початком роздрукувати і вирізати картинки, розміщені в додатку. Можна заламінувати їх та використати клейкі липучки).
Гра №1
Троє ведмедиків – великий, маленький та середній – пішли погуляти у ліс. Допоможи їм повернутися додому – кожному у свій будиночок. У якому будиночку живе великий ведмедик? Маленький? Середній?
Гра №2
Троє песиків – великий, маленький та середній – дуже люблять гратися м’ячиками. Дай кожному песику такий м’яч, який йому підходить за величиною. Яким м’ячем буде гратися великий песик? Маленький? Середній?
1 2 3

Геометричний паровозик
Мета: вчити дітей співвідносити геометричні фігури із зразком, вивчати їх назви, підбирати однакові форми.
(Перед початком роздрукувати і вирізати картинки, розміщені в додатку. Можна заламінувати їх та використати клейкі липучки).
На вокзалі усі пасажири заблукали. Допоможи фігуркам кожній знайти свій потяг, щоб доїхати додому. Поглянь на машиністів, і підбери таких самих пасажирів до кожного поїзда.
1 5

Парні картинки
Мета: вчити дітей підбирати однакові зображення (вибір становить 2, 4, 6, 12 картинок), розширювати словник іменниками (за категоріями: іграшки, тварини, їжа).
(Перед початком роздрукувати і вирізати картинки, розміщені в додатку. Можна заламінувати).
Що намальовано на малюнках? Назви (покажи, де лялька (м’яч, киця…). Що це? Знайди таку саму і накрий.
1 2 3

Де чий будиночок
Мета: вивчати назви тварин, комах та їх жител, вчити співвідносити тварин із їх домівками, розвивати логічне мислення.
(Перед початком роздрукувати і вирізати картинки, розміщені в додатку. Можна заламінувати їх та використати клейкі липучки).
Тваринки заплуталися, і зовсім забули, де їхні домівки. Допоможи їм: підбери кожному його хатинку.
1 2 3

Хто що їсть
Мета: вивчати назви тварин та їх їжі, вчити співвідносити тварин із тим, чим вони харчуються, розвивати логічне мислення.
Перед початком роздрукувати і вирізати картинки, розміщені в додатку. Можна заламінувати їх та використати клейкі липучки.
До нас прийшли сумні тваринки. Вони голодні. Ось, скільки їжі у нас тут є. Давай нагодуємо тварин. Але пригостимо кожного тим, що він найбільше любить.
Хто що їсть 1 Хто що їсть 2