Новини

Центр практичного життя “Вчимося бути самостійними”

Зазвичай, батьки приділяють особливу увагу навчальним здібностям дитини, забуваючи про застосування цих знань у повсякденному житті. Пропонуємо ознайомитись, як це завдання вирішують педагоги групи №9 “Пролісок” разом з дітьми.

А тепер, поєднаємо усі вивчені вправи воєдино!

А тепер, поєднаємо усі вивчені вправи воєдино!

IV рівень – “Ангел” .

Виявляється, малювати “ангелів” на снігу, це не лише весело, а й корисно. Головне, робити це правильно: рухи повинні бути скоординовані в одному напрямку, а руки і ноги повинні рухатися виключно по горизонтальній площині, а не у повітрі.

IV рівень – “Ластівка”.

Особливість вправи полягає не лише у розвитку кінезіологічних здібностей, а й вимагає від дитини координації та рівноваги. Акцентуємо увагу не на швидкості, а на якості виконання. Для ускладнення можна задіювати двоскладові слова (ла-ма, ва-та, ла-па).

IV рівень – “Жабка-страус”.

Виконуємо вправу за вербальним сигналом: на “жабка”-присідаємо, голівка дивиться вгору, на “страус”-випрямляємо ніжки і опускаємо голівку. Вправа досить динимічна, тому кількість повторів на початку – мінімальна, а збільшуючи їх- слідкуємо за станом дитини (щоб уникнути запаморочення).

Сторінки1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22123