Новини

І рівень – “Сонечко-хмаринка”.

Починаємо виконання у повільному темпі, поступово нарощуючи його по мірі компетентності дитини. Звертаємо увагу на правильність виконання: пальчики розставлені широко, а кулачки – міцно стиснуті. Усі позиції рук-паралельні одна одній.

І рівнень-початковий. І-ше відео – “Послідовність виконання”

Ну що, поїхали! Перше відео І-го рівня – своєрідна інструкція до виконання усіх вправ. Спочатку тренуємо ведучу руку (праву чи ліву), тоді іншу, продовжуємо двома руками одночасно, потім-почергове виконання.

“Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами”

Шановні батьки! Аби зрозуміти, з чим вам доведеться працювати, пропонуємо вам ознайомитися із презентацією нашої логопедичної служби.

https://www2.slideshare.net/paginec/ss-239378321

УСІМ ПРИВІТ!

Ми вітаємо Вас на нашому тижневому онлайн-марафоні “Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами”.

Щодня, напротязі тижня, ви отримуватимете коротенькі відео-фрагменти з вправами, які вам необхідно буде виконувати разом з дитиною. Усі вправи розподілені за різними рівнями складності: від І-початкового, до IV-ускладненого.

ВАЖЛИВО! Виконувати завдання необхідно поступово, нарощуючи складність, темп та змінюючи напрямок.

ЦІКАВО! Для того, щоб завдання викликали інтерес та захоплення у дітей і не перетворювалися на “муштру”, батьки, за бажанням, можуть використовувати різні, вигадані історії, віршований та музичний супровід.

Своїми результатами можете ділитися у ваших групових спільнотах у Viber.

ПРАЦЮЙТЕ РАЗОМ З НАМИ! УДАЧІ!

Сторінки1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22118