Новини

І рівнень – “Млинці”.

Почергове виконання позицій “долонька-перевернута долонька”.

І рівнень – “Долонька-кулачок”.

Почергове виконання позицій “кулачок-долонька”. Зверніть увагу, як вчитель-логопед супроводжує свої рухи віршованими рядками. Це дає змогу дитині дотримуватися певного ритму.

І рівень – “Сонечко-хмаринка”.

Починаємо виконання у повільному темпі, поступово нарощуючи його по мірі компетентності дитини. Звертаємо увагу на правильність виконання: пальчики розставлені широко, а кулачки – міцно стиснуті. Усі позиції рук-паралельні одна одній.

І рівнень-початковий. І-ше відео – “Послідовність виконання”

Ну що, поїхали! Перше відео І-го рівня – своєрідна інструкція до виконання усіх вправ. Спочатку тренуємо ведучу руку (праву чи ліву), тоді іншу, продовжуємо двома руками одночасно, потім-почергове виконання.

“Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами”

Шановні батьки! Аби зрозуміти, з чим вам доведеться працювати, пропонуємо вам ознайомитися із презентацією нашої логопедичної служби.

https://www2.slideshare.net/paginec/ss-239378321
Сторінки13 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27123