«Мандри до Зимового царства»

моторика

Мета: продовжувати вчити дітей ходьбі по гімнастичній лаві з переступанням через предмети, покладені на відстані кроку один від одного. Вдосконалювати навички стрибків, пролізання по пластунськи під дугою, під палицею, ворітцями; вміння використовувати здобуті уявлення для подальшого розширення особистого досвіду. Розвивати вміння дітей володіти своїм тілом, самоконтроль під час виконання вправ, довільність поведінки. Виховувати бажання систематично займатися фізичною культурою, загартовуватися, дбати про своє здоров’я.
Інвентар: мати, гімнастичні лави, мотузки, гімнастичні палиці, ялинки, дуга, валики, шишки, сніжинки, музичний супровід.

Хід свята: Під чарівну музику до залу входить Зима.
Зима. Здрастуйте, любі малята! Я знову до вас прийшла, білосніжна Зима! Давайте пригадаємо скільки радощів я принесла для вас: ігри з сніжком, різні сюрпризи, несподіванки, святі, розваги. Дорогі діти! Я бачу, що ви мене дуже любите, тому що бачу, як ви щодня бавитесь на вулиці з сніжком, малюєте мене, виготовляєте різні зимові прикраси. А ще, спостерігаю, які ви спритні, швидкі, розумні, веселі. Тому до таких діток я вирішила знову навідатись  та потішити своїми забавами. А з собою я принесла частинку себе – це сніжок! Він чарівний.

Сніг кружляє, сніг іде,
Він летить і він мете…
Гарна казка зимова –
Скатертина снігова. (розсипає мішуру)

Вступна частина.
Зима. Я пропоную вирушити у подорож по цій стежині. Яка нас має привести у казкове, Зимове царство.
Смуга казкових перешкод.

Зима.От і прийшли ми, до лісу. (діти стоять у колі)
Загально-розвивальні вправи:
Зима. Взимку хмари майже завжди низькі, здається, що можна їх торкнутися рукою.
В.п. – стоячи, ноги і руки разом. 1- підняти праву руку вгору; 2 – звестися навшпиньки і витягнутись, ніби намагаючись дотягнутися рукою до хмаринки; 3 – повернутися у в.п.; теж саме лівою рукою. Повторити 10 р.
Зима. Давайте прометемо доріжки.
В.п. – ноги на ширині плечей. Нахили тулуба вперед.
Зима. Давайте з вами зігріємо ніжки.
В.п. – стоячи, 1 – переступання з ноги на ногу з обертанням навколо власної осі. Повторити 4 рази.
Зима. Чуєте завірюха кружляє.(Звучить музика)
В.п. – сидячи, руками упор ззаду, ноги трохи зігнуті в колінах. 1 – повороти на місці навколо власної осі приставними кроками. 2 – повернутися у в.п. повторити 4 рази.
Зима. Пташечки взимку мерзнуть.
В.п. – сидячи навпочіпки, руки зігнуті в ліктях. 1 – переступання з ноги на ногу з розгойдуванням з боку в бік. Повторити 6-8 р.
Зима. Пограємося з вами так, ніби лежимо на снігу та малюємо на ньому силуети янголів.
В.п. – лежачи на спині руки та ноги разом. 1 – розвести одночасно руки й ноги в сторони; 2 – виконати рухи руками від стегон до голови і в зворотньому напрямку, начебто описують півколо. Повторити 10 р.

Основна частина:
Зима. Ось ми у Зимовому Царстві. Ось рядочком стоять пеньочки стрибаємо з них на галявинку. А тепер проліземо під кущиками (дуга, палиці, ворітця).А ось замерзлі калюжі ми їх перестрибуватимемо.Що це? Це колоди. (переступання через валики (маленький,більший,2 великих))
Зима. Зовсім стало холодно в лісі. Треба зігрітися.
Самомасаж з елементами дихальної гімнастики.

    1. Гріємо ручки. З’єднати долоні, потерти одну об одну та подмухати на них.
    2. Гріємо кінчик носика. Злегка долонькою потерти кінчик носика.
    3. Гріємо вуха. Вказівним та великим пальцями масажувати вуха.
    4. Гріємо шию. Руками по черзі злегка погладжувати шию від грудного відділу до підборіддя.
    5. Здуваємо сніжинки з долоньок. Подмухати на долоню правої, лівої рук.

Зима. Давайте у сніжки пограємось! Діти розбігаються і грають  в сніжки. (скакалки, 2 жовтих трикутника)

Заключна частина.
Зима. Ми зігрілися. Зимова казка закінчується. На згадку про нашу подорож до зимового царства, я вам дарую сніжинки.
(Роздає сніжинки). Звучить музика. Діти виходять із залу.