Новини
“Навчалочка” (І частина)
Пропонуємо батькам не гаяти часу на канікулах, а провести його весело, цікаво та з користю для дитини. Збірник містить комплекси вправ артикуляційної, пальчикової, дихальної гімнастик, пластичні етюди та фізкультхвилинки, дидактичні вправи для формування граматичної, лексичної, фонетико-фонематичної сторін мовлення та зв’язного мовлення (схеми для складання розповідей, перекази за малюнковим планом, розповіді за серією сюжетних малюнків та за картиною).

Шановні батьки!
У зв’язку із пандемією коронавірусу COVID – 19, по всій території України запроваджується карантин на термін з 16.03 по 24.04.2020.

Підвищення пізнавальної активності дітей з сенсорними порушеннями через основні органи чуття
Ми звикли сприймати навколишній світ так, як нам зручніше: форму та колір – через зір ?, властивості предметів – через ????. А як вам таке поєднання: колір- на дотик, величину- на смак, форму- на запах, кількість-на слух. Неможливо? Експеремент педагога групи соціально-педагогічного патронату Конончук Юлії В’ячеславівни та вихованця Саші довів, що все можливо, головне розвиватися і працювати.

“Чай не у двох”
Смачні частування, приготовлені власноруч – самі смачні. І це довели наші маленькі дегустатори.

Ознаки сенсорного перевантаження у дітей
Як вчасно виявити у дитини сенсорне перевантаження? Як правильно реагувати? Що варто робити, а що може навпаки погіршити стан? Ці питання турбують педагогів та батьків, що виховують дитину з порушеннями сенсорної інтеграції.
