Новини
Навчатися ніколи не пізно
Проблема комунікації дітей з тяжкими порушеннями мовлення посідає одне із лідируючих місць серед проблем у дітей з особливими освітніми потребами і вимагає постійного моніторингу та пошуку оптимальних методів та прийомів для її подолання.
“Осінь, осінь, відгукнися”
Звичайний осінній ранок перетворився для дітей старших груп у дивовижну подорож “У пошуках Осені”.
Тренінг Наталії Базими відвідали наші вчителі-логопеди
Тренінг Наталії Базими”Розвиток мовлення у дітей з РАС” відвідали наші вчителі-логопеди.
Вчимо дітей любити книгу
Криза дитячого читання, про яку так багато говорять останнім часом, полягає не втому що діти перестали читати, а в тому, що в них не розвинений або втрачений інтерес до цієї сфери занять. Читання без інтересу перетворюється у формальну діяльність, яка стає для дитини не цікавою, а значить, і неефективною. Отож необхідно формувати читацький інтерес.
«Вправи з життєвої практики. Монтессорі педагогіка»
Коли варто починати виховувати у дитини любов до праці, до порядку, вчити дбати про себе, інших людей та довкілля? Марія Монтессорі переконувала: робити це потрібно з раннього віку, тоді малюк зростатиме самостійним, відповідальним, працьовитим, готовим до викликів повсякдення. Про те, які методи, прийоми та засоби слід при цьому використовувати, розповідає Монтессорі – педагог.