Новини

Навчатися ніколи не пізно

Проблема комунікації дітей з тяжкими порушеннями мовлення посідає одне із лідируючих місць серед проблем у дітей з особливими освітніми потребами і вимагає постійного моніторингу та пошуку оптимальних методів та прийомів для її подолання.

“Осінь, осінь, відгукнися”

Звичайний осінній ранок перетворився для дітей старших груп у дивовижну подорож “У пошуках Осені”.

Тренінг Наталії Базими відвідали наші вчителі-логопеди

Тренінг Наталії Базими”Розвиток мовлення у дітей з РАС” відвідали наші вчителі-логопеди.

Вчимо дітей любити книгу

Криза дитячого читання, про яку так багато говорять останнім часом, полягає не втому що діти перестали читати, а в тому, що в них не розвинений або втрачений інтерес до цієї сфери занять. Читання без інтересу перетворюється у формальну діяльність, яка стає для дитини не цікавою, а значить, і неефективною. Отож необхідно формувати читацький інтерес.

«Вправи з життєвої практики. Монтессорі педагогіка»

Коли варто починати виховувати у дитини любов до праці, до порядку, вчити дбати про себе, інших людей та довкілля? Марія Монтессорі переконувала: робити це потрібно з раннього віку, тоді малюк зростатиме самостійним, відповідальним, працьовитим, готовим до викликів повсякдення. Про те, які методи, прийоми та засоби слід при цьому використовувати, розповідає Монтессорі – педагог.

Сторінки140 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64144