Організація дизайн-діяльності з дітьми з особливими потребами

Як показує практика, діти з особливими потребами в змозі «побачити» і з допомогою дорослих поетапно реалізувати свій «проектний задум».

Це дає можливість поруч з використанням традиційних видів зображувальної діяльності залучити до нових її видів.

Одним із них є  художній дизайн. Дизайнерська діяльність вчить особливу дитину створювати речі за законами краси. Поєднання краси та користі є обов’язковою вимогою до всіх предметів, які створюють діти.  Дитячий дизайн дає дітям можливість не тільки виготовляти вироби, але і використовувати їх у побуті.

Ця специфічна діяльність має корекційну направленість, оскільки забезпечує розвиток дрібної моторики, координацію рухів рук, зоровий контроль, уяви, творчості.

 

Можна:

Не можна: