“Пагінець”, чи звичайний дитячий садок?
Дуже часто батьки діток з особливими потребами постають перед дилемою – корекційний заклад, чти все ж таки звичайний? Прийняти це рішення непросто, особливо коли “доброзичливі” сусіди і родичі наперебій обіцяють, що малюк “буде тягнутися” за дітками і “виговориться” сам.
І за такими переживаннями батьки часто втрачають дорогоцінний час, за який дитині можна було допомогти розвинути свій потенціал, і стає пізно.
Не варто боятися! Ось основні аргументи ЗА корекційний заклад:
- “Пагінець” – це, всупереч стереотипним уявленням, світлий, чистий заклад із теплою, позитивною атмосферою, затишним інтер’єром, яскравими іграшками, смачним та корисним харчуванням, чуйними, спокійними педагогами. Зайдіть до нас, і переконайтеся самі!
- Не треба боятися слова “корекційний”. Такі заклади, як “Пагінець”, створюються не для ізоляції дітей, а для того, щоб ефективно допомогти їм влитися у соціум, вивести на максимально можливий рівень розвитку.
- Як показує практика, діти зі складними порушеннями нічого не беруть для свого розвитку просто від перебування серед здорових однолітків. Якби ж цього було достатньо! Потрібне спеціальне навчання. Крім того, здорові діти часто, навпаки, не беруть їх в ігри, ігнорують, від чого малюк може замкнутися.
- Мала наповнюваність груп. Як результат – кожній дитині приділяється більше уваги. Загальнорозвиваючі заняття у “Пагінці” проводяться у підгрупах до 5-6 дітей.
- Індивідуальні заняття з логопедом, дефектологом, реабілітологом. Та й вихователі у другу половину дня займаються з дітками індивідуально. Жоден звичайний садок цього вам не дасть. Погодьтеся – навряд чи дитина з особливими потребами багато візьме для себе із задньої парти на фронтальному занятті серед 20-25 балакучих однолітків.
- Індивідуальні програми розвитку. Кожна дитина унікальна, має свої сильні і слабкі сторони, і спеціалісти складають окрему програму для кожного малюка із врахуванням всіх його потреб і особливостей. Це дозволяє досягти значно кращих результатів, ніж навчання за стандартною, однією на всіх програмою, розрахованою на “середньостатистичну” дитину загального розвитку.
- З вашими дітками працює мультидисциплінарна команда. Це означає, що вихователі, логопеди, реабілітологи, дефектолог, психолог працюють не самі по собі, а у тісній взаємодії. Вони постійно обмінюються результатами своїх спостережень та корекційної роботи, радяться між собою, вихователі закріплюють з дітьми отримані на корекційних заняттях спеціалістів навички, усе навчання ведеться у рамках спільних лексичних тем та провідних напрямків роботи. Такий підхід дає значно кращі результати, ніж ізольовані додаткові заняття з логопедом та психологом.
- Всі педагоги, няні, обслуговуючий персонал “Пагінця” – люди добрі, чуйні і терплячі. Інші тут просто не затримуються. У звичайних дошкільних закладах вихователі через незнання часто не розуміють того, що маленький аутист кричить не через каприз, а через гучну музику, а дитина із сенсорною алалією не ігнорує, а просто не розуміє інструкції. Розуміння та співчутливе ставлення з боку дорослих вкрай важливе для комфорту малюка.
Відкиньте усі сумніви і прийміть правильне рішення заради вашої дитини.