Логопедичний брейн-ринг

відео

Брейн-ринг був проведений спільно вчителями-логопедами, дефектологом, психологом та музичними керівниками.
У змаганнях взяли участь вихованці старших груп №3, №6 та №7.
Задіяними були не лише учасники команд, але і всі інші діти груп. Вболівальники виконували завдання для глядачів, брали участь у логоритмічних вправах, а також виступали із танцювальними номерами.
Захід не лише активізував дітей, дав їм змогу проявити свої знання та вміння, але і подарував усім гарний настрій та приємні емоції.
А хто переміг… дізнайтесь самі, преглянувши відео.

Мета:
Удосконалювати вміння дітей будувати речення, поширене однорідними додатками. Вправлятись у вживанні відносних прикметників та узгоджувати їх з іменником у роді.  Узгоджувати іменник з прикметником у роді та числі. Закріплювати вміння узгоджувати іменник із займенником мій у роді та числі. Вчити добирати ознаки предметів. Виховувати уважність та спостережливість у дошкільників, вчити помічати помилки та виправляти їх, пояснюючи своє рішення.