Засоби та методи вирішення внутрішніх конфліктів.

Усі ми різні і наші інтереси часто не збігаються з інтересами інших, тому нам часто доводиться вступати в конфлікти. НЕРОЗУМІННЯ, ОБРАЗА, СТРАХ, НЕЗАДОВОЛЕННЯ – усе це сигннали про те, що у вас із кимось загострилися взаємини

Конфлікти :

Конфлікти можуть спричитняти гнів, ненависть, ворожість, можуть призвести до насильства. Проте конфлікти містьть потенціалчисленних несподіваних позитивних результатів. Адже:

КРИТЕРІЇ КОНФЛІКТНОЇ  ОСОБИСТОСТІ:

ПРИЧИНИ КОНФЛІКТУ

  1. Егоїзм.
  2. Заздрість.
  3. Дармоїдство (неробство).
  4. Лицемірство.
  5. Користолюбство.
  6. Кар’єризм

ВИДИ КОНФЛІКТІВ:

Серед дитячого осередку виникають свої непорозуміння, що також призводить до конфлікту. КОНФЛІКТИ МІЖ ДІТЬМИ – це особливі, значущі ситуації спілкування, які виконують функцію соціалізації на певному етапі.

ПРИЧИНИ ДИТЯЧИХ КОНФЛІКТІВ

Під час конфлікту людина відчуває дискомфорт, дисгармонію, тривожність, реакція на конфлікт пригнічує, сковує, віддаляє від друзів, колег, рідних – треба змінити внутрішню установку. Адже, насправді конфлікт- це діалог, взаємодія, джерело розвитку нових взаємин, бабачень, гармонії.

ВИДИ РЕАГУВАНЬ ТА СПРИЙНЯТЬ КОНФЛІКТУ:

Отож, якщо ми хочемо реагувати на конфлікт як «Дорослий», тобто конструктивно,
ми повинні:

Якщо співрозмовник починає кричати,   ваша реакція має   бути такою:

Перший крок – звертаємо його увагу на це і просимо змінити поведінку «Ви кричите, припиніть , будь-ласка, бо це заважає мені вас зрозуміти, я вас просто не можу розчути»

 Другий крок (крик не припиняється) – вдруге наголошуєте на проханні змінити поведінку: «Мене нервує те, що ви і далі кричите. Припиніть, прошу вас»

 Третій крок (особа далі кричить) – інформуємо про свій намір, якщо вона не припинить: «Якщо ви не припините кричати, я не буду вас слухати і просто піду»

Четвертий кроквиконуєте свою обіцянку .

СПОСОБИ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТУ

 

МОЖНА ОБІЙТИ КОФЛІКТИ,ЯКЩО ВІДПОВІСТИ УСМІШКОЮ!

ПОБАЖАННЯ ДЛЯ ДОРОСЛИХ:

  1. Щоб контролювати ситуацію – залишайтесь спокійним.
  2. Обстоюйте свою думку під час конфлікту, але не тисніть на співрозмовника.
  3. У сеперечці вмійте вислухати співрозимовника.
  4. Поважайте почуття інших людей.
  5. Будь-яку проблему можна вирішити.
  6. Будьте уважнішитми до людей , з якими спілкуєтесь.
  7. Не гнівайтесь, посміхніться.
  8. Озірніться на кривдника, можливо він просто потребує Ващої допомоги.
  9. Відкрийте свої серце людям, тоді світ розкриє обійми для Вас.