Співбесіда до першого класу

батькам

Законом заборонені будь-які вступні тести до першого класу. Проте на практиці вони все одно відбуваються, хоч і називаються “співбесідами”. Від їх результату може залежати те, до якого саме класу (сильнішого, слабшого) потрапить Ваша дитина, і яке перше враження складеться про неї у вчителів.
Пропонуємо список запитань, які дуже часто ставлять на співбесідах при вступі до загальноосвітньої школи:

✏Назви, будь ласка, своє прізвище, ім’я, по батькові.
✏Назви ПІБ мами, тата.
✏Ти дівчинка чи хлопчик? Ким будеш, коли станеш дорослим, чоловіком чи жінкою?
✏Скільки тобі років? Скільки буде через рік? Через два? Скільки тобі було рік тому назад?
✏Скільки днів у тижні? Місяців у році?
✏Зараз день чи ранок?
✏Коли ти снідаєш – ввечері чи вранці? Обідаєш – вранці чи вдень? Що буває раніше – обід чи вечеря?
✏Де ти живеш? У місті, чи в селі? Назви свою домашню адресу.
✏Чим відрізняється місто від села?
✏Ким працює твій батько, мати?
✏Ти любиш малювати? Якого кольору цей олівець (стрічка, плаття)?
✏Які казки ти знаєш? Перекажи улюблену казку, розкажи вірш.
✏Яка зараз пора року? А чому ти так вважаєш?
✏Коли можна кататися на ковзанах – взимку чи влітку?
✏Чому сніг буває взимку, а не влітку?
✏Що робить листоноша, лікар, вчитель, будівельник, космонавт …?
✏Навіщо у школі потрібні дзвінок, парта?
✏Ти хочеш піти в школу? Чому ти там навчишся?
✏Покажи своє праве око, ліве вухо. Для чого потрібні, вуха, ноги, голова?
✏Яких домашніх і диких тварин ти знаєш?
✏Яких ти знаєш птахів, комах, назви дерев, квітів?
✏Які міста ти знаєш, моря, океани, континенти?
✏У якому місті ти живеш, в якій країні, намалюй прапор своєї країни
✏Хто більше: корова чи коза? Птах чи бджола? У кого більше лап: у собаки, чи у півня? Що спільного у корови та вівці; назви дитинчат корови, собаки, вівці, курки…
✏Опиши лимон, вогонь, лисицю, правду…
✏Назви протилежності словам: «зима», «добро», «правда», «гора», «широкий», «довгий», «мокрий»…
✏Порахуй від 1 до 10, від 10 до 1. Що більше: 8 чи 5? 7 чи 3? Порахуй від 3 до 6. Від 9 до 2.
✏Що потрібно зробити, якщо ненароком зламав чужу річ?
✏Чим відрізняються (схожі) молоток і сокира, гвіздок і шуруп, молода і стара людина?
✏Навіщо люди умиваються, займаються спортом, дотримуються правил дорожнього руху?
✏Чому погано битися, красти, ламати речі?